...

oj oj.. nu har jag verkligen inte bloggat på länge. p.g.a att typ internet vart paajj :/. men aa.. idag vaknade jag ganska tidigt (5:30), klockan 6 skulle jag väcka Sepideh! så jag typ satt uppe i min säng tills klockan blev 6. så jag ringde henne. då vaknade hon. sen typ sommnade jag en liten stund! ahha sen vaknade jag. så jag satte på mig kläderna,små sminkade mig. sen gick jag till skolan. asså jag hann inte ens äta frukost! för att jävla byggmannen tapetserar om i köket så jag hade inte tid. lektionen började med matte. och vi hade 6 diagnoser. bättre än att jobba! sen så hade jag typ tappat bort mina pengar. men sen hittade jag de. men iaf... efter skolan så gick jag hem, sen så mötte jag Sepideh. och vi köppte ett par vita klädningar till avslutningen! sen så gick jag och Sepideh ut och latchade lite hah vi hade tråkigt. men vi hade skit kul när vi drev med alla.. sen så gick jag hem och Sepideh hem. och nu sitter jag bara här... ska träffa Samir snart hejjdåå bloggar mer sen§§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0