..

Heejj..

jag har inte bloggat på ett tag, eftersom jag inte haft så mycket tid.

Det har inte hänt så mycket heller. men de har tapetserat om i hela huset. eller snart hela. dem är klara med mitt,evins,hallen,vardagsrummet, det är bara mammas rum kvar och typ köket. men det ska de fixa på måndag.

jag fick rosatapeter som jag ville ha dåera .. men så slängde vi alla mina möbler förutom min säng. vi ska nämligen köpa nya möbler imorgon =D

det börjar närma sig sommaren .. fan vad jag längatar till sommaren. och om 11 dagar fyller jag år :). i fredags följde vi med Sandra till frisören. hon skulle färaga&klippa håret. det tog många timmar. så efter ett tag så gick vi hem. när jag kom hem satte jag mig typ vid datorn. mamma var inte hemma . hon var och handlade. så jag hade inget att göra. så jag gick till sepideh och vi taggade ut till några.. sen var vi hemma hos Sepideh där åt vi pizza haha .. sen fadiinötter. sen gick jag hem. när jag kom hem så fick jag en hello kitty mobil (leksaks) av mamma och en stor klubba. jag blev kär i mobilen haha den hade typ godis i sig sen var det ett mobilsmycke av kitty med nu har jag två :) men mobilen typ kunde babla och man kunde trycka på knapparna och den typ lyste rött aha! sen gick jag och la mig. och idag vaknade typ runt 12. men mamma skulle till fyrishov med barnen,råttan&Evin. men jag vägrade. hah men nu sitter jag här vid datorn och tråkar. ska snart hoppa in i duschen. hejdååå bloggar mer sen
§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0