Onsdag.

dag vaknade jag upp i Evins stora dubbelsäng,eftersom att det kom några byggmän och sa att vi skulle tömma 2rum,för att de skulle fixa nya tapeter. de ska tydligen tapetsera hela huset , men 2rum åt taget. och det blev mitt och vardagsrummet. och så hämtade bygg mannen ett par tapet böcker.så satte jag mig i köket för att titta efter en fin tapet. och jag fastnade för två st och kunde inte bestämma mig, men det är lungt men jag måste bestämma mig till imorgon! jag är faktiskt osäker på om jag ska typ ha den vin röda tapen med ett fint mönster på eller så ska jag typ ba ha helt ljummet rosa, jag vet inte. jag tror nog mest de rosa för att mitt rum är typ vitt och rosa :) tanken på mitt rosa kära kitty täcke och vita kurviga säng! och vita möbler. och så gick mina kitty klistermärken i konkurs jag fick riva ner de, de skulle ändå kastas :/ aja jag har flera men ändå.. sen så gick jag till skolan. det var bara en vanlig skoldag. men efter skolan gick vi hem till Sepideh för att hon skulle hämta pengar. sen gick vi hem till mig för att hämta pengar. vi skulle tydligen gå till MAX med Sandra och Alexandra. men när vi kom hem till mig hade jag skit ont i magen som vanligt! men mamma hade köpt vitaminB12 för min jävla fula problem mage. sen så hade jag med mig de för att läsa lite på baksidan, på vägen dit stog det på baksidan att man skulle rasa ner i vikt vilket gjorde mig jätteglad tanken på att jag är så jävla fet! tabbletterna passar jue perfekt för mig. sen så stoppade Sepideh en i munnen :O för att det stog att man rasade ner i vikt! men tabbletterna är skit farliga! så jag tvingade henne att spotta ut den. och det gjorde hon. sen gick vi och satte oss på MAX . där åt Sandra och Alexandra något :) eftersom att MAX inte är så gott direkt. gick vi till macdonald's för att äta, där åt jag och Sepideh såklart :), sen så var Sandra tvungen att gå, sen så promenerade vi med Alexandra. sen så gick hon, och vi taggade också hem ! Sen när jag kom hem, var jag skit trött, men jag gick med mamma ändå. till gränbyC för att storhandla. och nu sitter jag här och äter hallon&blåbär + salt =D älskar det! men nu ska jag duscha sen ska jag sova är as trött! en helt ny dag imogon. hejj med er §§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0