övernattning hos Sandra.


Fredag började med att jag gick till skolan.. vi hade planerat att sova hos Sandra :)... det var det vi längtade efter. sen efter skolan så gick de hem och vi gick hem. klockan 6 skulle vi mötas hemma hos Sandra. så efter skolan så följde Sepideh mig hem. så jag packade lite. sen så var vi här en stund,sen så gick vi till Sepideh. där packade hon... sen så,gick vi till kiosken där köppte jag en ny calippo glass typ i ananas smak :) den var inte så god men iaf sen så köpte jag en konstig stor klubba,sen så promenerade vi till gränby:) sen så skulle sepideh möta någon för att ge en grej... sen så gick vi. nu var vi hos Sandra.så vi kom in sen så satte vi oss vid datorn en stund, sen så kollade vi igenom Sandras gammla grejer,minnen. det var roligt.sen så hade Sandras pappa friterat chikenbits ahha det var skit gott jue, så vi satte oss och åt pomesfrites och chickenbits och grönsaker typ.sen när vi typ ätit klart så satt vi och snackade skit mycket (om allt)hah . sen så när klockan blev 22 och någonting så gick vi ut med hundarna det var jue jätteroligt.jag hade Harrys koppel hah :) Sepideh hade Maggan och Alexandra hade Millan. haha först så hade jag Millan men hon typ vägrade att gå så jag beslogtog Harry ahha ifrån Alexandra. sen när vi kom tillbaka satte vi på oss sov kläder och sånt. medans hade Sandras mamma hämtat en luftmadrass som jag och Sepideh skulle sova på. haha den var skit skön.så alla vi fyra la oss på den allihoppa sen så Sandra satte på Date Movie haha den var helt sjuk.den var typ 2timmar sen så kollade vi på Sandor slash Ida haha som jag tjatat på hela tiden,saken var att jag ville att Alexandra skulle kolla på den eftersom hon inte sätt den tidigare. och jag hade mobbat Sandor haha med smink, så Sandra satte på den hahah och jag typ somnade mitt i menningar och det tyckte de var skit roligt hahah.och så fortsatte vi att äta snacks sen så när alla typ var tysta så sa jag och Alexandra : Saaandraaa ärr du vaken haha? så sa hon typp AAA, vi trode hela tiden att hon hade somnat.sen så somnade vi. eller Alexandra somnade sist.sen på morgonen så ringde min mobil typ klockan 5 av någon busringare hah men jag hann inte svara. sen så vaknade jag typ först så ser jag att Sandra kollar på mig aha så jag ba : godmorgon så vaknade typ alla. ahah sen så började vi äta nötterna som låg där ifrån igår. sen så satte vi på en film som hette Horney typ för att bli lite piggare. och det blev vi. sen så låg vi där och skämtade, mikkit sniggt,chhiipp,blottare och mycket mer ahaha. sen så åt vi frukost det var skit gott.sen satt jag och Alexandra och ritade hmmhmm på paint ahahah sen så satte vi på oss kläderna och gick ut med hundarna till rinken. den här gången fick jag hålla i maggan haha, Sepideh råkade tappa kopplet så maggan sprang och sprang haha sen fick vi tag på henne sen när vi kom fram till rinken så lekte vi med hundarna lite sen så kom en skumm kvinna som ville komma in med sin hund (storm) hahhah. sen så gick vi till Sandra,sen så gick vi hem. när jag kom hem gick jag direkt till duschen.sen så var jag och Sepideh sugna på mac donald's så vi små fixade oss och möttes sen så gick vi till mac donald's , sen så gjorde vi mac drive istället sen så åt vi sen så gick Sepideh, sen har jag vara suttit vid datorn och bara chillat hemma. hejjdååå =D§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0