P.a.s.s du är kass :)

image1image2image3
har inte bloggat på länge... och det var för att bloggen var cp och inte fungerade. men ajja..


Dagen började med att jag råkade sova lite övertid hah :) när jag vaknade upp var jag bara skit trött och absolut inte orkade gå till skolan,desutom var det äckligaste vädret (äckelregn), men ajja gick upp iaf . när jag gick upp gick jag direkt till toan för att tvätta ansiktet och borsta tänderna. sen så letade jag efter några gympa kläder. lyckades hitta dåra :) . sen så ringde jag sepideh, och hon sov , haha hon hade också råkat sova övertid, sen fick jag skjuss till skolan, sen så satte jag mig på bänken i skolan sen så kom sepideh. sen klockan typ:08:26 kom Sandra&Alexandra. vi var jue tvugna att vänta på Sandra.efter som vi hade våran böcker och allt i hennes skåp.fast vi skulle hur som helst vänta på sötiisarna :) sen när de kom fick inte våran feta väskor plast i lilla skåpet haha så vi var tvugna att ta med de till Farid haah (tekninken) asså de sa jue att vi skulle få tillbaka våran skåp men det fick vi jue inte :S. undra när vi får tillbaka de? ajja det är ändå så himla mysit ändå i Sandras skåp.sen på fysiken håller vi på med roligaste fallskärmet som vi gjort hahah (premiär för mac donald's) vår favorit ställe så klart haha :) och Farid värka digga den ! sen så kom Sandra på att våran intisialer blev något coolt ahah : P.a.s.s. asså pass ! hhaa sen så kom Sepideh på Kass. så nu är det Pass du är kass som gäller hahah ! sen så hade vi gympa. sen så hade vi bild. sen så hade vi lunch sen så hade vi matte... hahah fast jag och Alexandra snackade bort hela lektionen gjorde verkligen ingenting haha och Sepideh&Sandra snackade,:) sen så var lektionen slut. så gick vi och ställde oss där vi alltid brukar stå. sen så kom Sandra på att hon ville promenera lite i det sköna vädret! haha då sa vi JAAA vilken bra ide haha :) så alla vi (Linn,Sandra,Sepideh,Alexandra,Issa&Jag). sen så promenerade vi framåt sen så gick Linn, sen så gick vi förbi Issas hus me, där gick hon också, men Sandra ville promenera mer aha det ville vi med. så vi gick till felins för att se vart hon hade bott förut :), sen så ville vi göra något mer... så vi gick hem till Sandra och satte våran grejer där sen så skulle vi ut, men först så fastnade vi vid datorn en stund iaf.. och så blev vii så jävla kääära i ett rasta navelsmycke :O den var skit fin ! sen så blev vi så jävla sugna på godis haha . men vi kunde inte bestämma oss vilken kiosk vi skulle till ,haah "gamaltgodis kiosken" ahah men vi gick dit dåra ... sen så köpte jag och Sepideh lite godis , och en chokladboll. sen så ville Sandra och Alexandra ha glass! så vi gick till gränbycentrum & köpte såndära mjukglass hah chokladsmak ! de var skit goda sen skulle vi sätta oss någonstans. men på vägen dig så fick Sepideh en bärfis eller vad det var på sin glass, så hon baa skreeeeekk ahhah fatta hur läskigt det var jag trode hon skrek för att hon typ sätt en läskig man eller så ... så hon slängde ner sin glass ! men hon fick lite av mig såklart! sen så satte vi oss i något nät och drev,skrek,pratade,skrattade allt... haha sen så gick vi hemåt för att Sandra skulle på Utvs... och vi gick hem , sen så lämnade jag Sepideh vid dendära tunneln. sen så snackade vi i telle som vanligt, sen så kom jag hem... och har små ätit. och nu sitter jag här... nu orkar jag inte skriva mer hejdåååå :)§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0