19-20

19 augusti/första skoldagen

jag har knappt sovit någonting idag! har vart hemma hos Roni, har inte sovit ett blund faktiskt.
jag kom hem runt 6 tiden, då duschade och fixade jag mig typ. sen stack jag till skolan. jag mötte Sepideh,Banaz,Isa och Theres i von barnska.
sen så gick vi vidare, in. det var skit tråkigt!! vi satt bara där och lyssnade. vi slutade 12. och så vill jag bara säga att schemat SUGER kuk! jag och Sepideh har blivit indelade i olika grupper och så, Fan! jag visste det, en dag skulle dem få slut på oss, trodde dem. men ändå är det inte slut. när jag kom hem stack jag till Roni. var hos honom typ till 9 sen så började jag röra mig hemåt. jag var as trött! hade planer på att sova när jag skulle komma hem. fast vilket jag inte gjorde, tog en dusch först sen så åt jag typ, la mig ungefär runt 22 tiden någon gång.


20 augusti/helvete
idag blev jag faktiskt väckt av Roni och Evin, dem satt och drev med mig när jag låg och sov! det var faktiskt kul. sen så satt vi där och små snackade. klockan var runt 01:00, sen så skulle  dem in till Evins rum för att sova, dem frågade om jag också ville sova där, men nej jag pallade inte! så jag bad dem stanna, dem stannade en stund till sen, så gick dem vidare. så jag somnade om, sov ända fram till 4 typ, det hände en grej! kan tyvärr inte ta upp det här. jag säger bara :Fan, jag visste det hela tiden:'(. sen dess har jag suttit uppe med Evin. jag är skit trött, det spö regnar som fan! klockan är nu 06:30. jag har inte ens lust att gå till skolan. men jag pallar inte förlora mitt plugg också.. Evin har somnat,och jag kan verkligen inte sova, pallar ingenting längre. aja,sen så hoppas på bättre väder innan jag sätter igång och går till skolan. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0