21 aug

idag vaknade jag faktiskt runt 7, va lite seg idag. idag började vi med Svenska. vi fick en liten sovmorgon idag, istället för att börja klockan 8:30 fick vi börja 9:20. jag och Evin åkte buss till skolan idag! hon pallade inte sitta i bussen ensam, det var ändå onödigt att åka buss, för det första så har dem typ tagit bort hållplatsen där jag brukade gå av, för det andra så fick jag gå av typ vid bron och promenera en jävligt bra bit. i bussen klev Fatma också på så där fick Evin sällskap. det regnade as mycket, tråkigt! på lunchen gick jag,Banaz och Sepideh till mac donalds, där åt vi sen så promenerade vi tillbaka. efter skolan satte vi oss en stund i dagiset och hade kul. efter ett tag stack vi alla hem. a sen så har jag bara vart hemma och så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0