23 augusti

idag vaknade jag upp i soffan runt 6. jag vet det var jätte tidigt!sov dåligt ikväll faktiskt, obekväm sovplats var det också! men anledningen till att jag vaknade upp i soffan va för att jag somnade till en film. minns inte vad den hette, den gick på tv 1000. det var typ nån indian film haha. jag visste inte ens att jag hade somnat i soffan när jag vaknat upp, men aja. så på morgonen steg jag upp, gick till duschen direkt. efter det så satt jag vid datorn och så, klockan 10 gick jag till Sepideh. Banaz skulle komma dit när hon va klar. vilket hon gjorde. så vi satt och Vänta på att Sepideh skulle klä på sig och så.. sen så gick vi ut, först gick vi till Unik efter det så tror jag vi satt typ vid bellman, vi satt faktiskt lite överallt. sen så var vi i Mac donalds och åt, efter det så gick vi till Polishuset. jävla fula kärring säger jag bara! sen så promenerade vi tillbaka, vi skulle möta theres vid Ica, medan vi satt och väntade på henne gick vi till Ica för att köpa en grej, så kommer Rawanduz killen in, han börjar prata med oss och så... sen så bjöd han oss på kebab HAHa helt gratis. efter att vi hade ätit och så började vi röra oss emot Nyby Gård. vi satt där en stund, sen så gick vi till Pegahs gård för att sitta med henne. klockan 9 typ gick jag hem, vi tog vägen förbi ronis hus för att se omkring oss litegrann. alla gick förutom jag och Sepideh, vi mötte Evin vid Ronis hus sen så gick vi hem till mig. vi satt i balkongen och hade skit kul, sen så åt vi, senare så satte sig Sepideh vid datorn och jag la mig på soffan. gissa vad?? jag somnade AHAHH. oh jag låg i en fjällis så det blev skit varmt, vaknade upp typ vid 2, tog av mig jackan och de sen så gick jag till toan för att borsta tänderna och de. efter det så gick jag och la mig i sängen. puss
v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0