24 augusti

idag vaknade jag någon gång vid 10. jag gick och handlade med mamma och Evin. när jag kom hem kropp duschade jag och stack till Sepideh och Banaz. vi satt ute och så. sen så gick vi till Ica med Binta. senare satte vi oss vid dammen, sen var Banaz tvungen att gå hem, vilket var synd. så jag gick hem till Sepideh en stund, efter det så promenerade vi hem till mig, vi mötte Evin ute. först så satt vi bara någonstans och typ babblade och så sen så har jag gjort mycket mer... kom hem runt 23:30 typ. hoppade in i duschen direkt! och just nu sitter jag här med en handduk runt omkring mig. nu ska jag typ klä på mig och sova. imorgon är det skola, men bloggar förmodligen då. puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0