25 augusti

idag skulle jag egentligen vakna klockan 5 typ, vilket jag inte gjorde. ja, jag låg och slappa i sängen haha! när klockan tickade 8:30 hoppade jag upp, sprang in i duschen och allt, hann inte ens äta! kom till skolan i exakta tiden,så det var bra! skoldagen var jätte lång idag (måndag). vi hade knappt några raster, typ bara 5mins och så, men vafan? efter skolan promenerade jag och Sepideh till Nyby Gård, där mötte vi Banaz, vi gick till Mac donalds, det var gott! vi satt och hade skit kul och as garvade som fan, haha speciellt åt "**r***g på 30 bast" ahhaha sen så satte vi oss i någon gräsmatta, vi satt och gjorde import karriär som jag och Banaz kommit på. sen så kommer Omar förbi med några muffins, hahaha han var på väg hem, han hade lagat skit goda,smarriga muffins som vi gärna ville smaka av, hahah så Sepideh drev med honom och tog iväg hans lilla burk där muffinsen låg, gång på gång gjorde hon så och han bad henne att sluta, hahah sen så råkade hon välta dem, hahha stackars. sen så fick vi äta dem! efter det så började vi röra oss hemåt, det var ungefär vid 19.00 tiden. när jag kom hem satte jag mig på mitt rum, var lite sur och trött samtidigt, så jag orkade inte med någonting. Evin kom in och vi satt och snackade typ i 3 timmar, haha jag lovar ! efter det så flörtade hon upp mig till köket och vi åt mackor, sen så hoppade jag in i duschen igen. så nu sitter jag här! imorgon ska 8:orna åka till Alnes, trrååååååk! så vi får en liten sovmorgon till klockan 10. vi är hemma ungefär vid 17.00. men nu ska jag typ sova eller något. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0