26 augusti

idag vaknade jag lite sent, hade brottom till skolan, så jag satte igång att springa. mötte Sepideh vid trafikljuset och vi gick vidare till Ica, där köpte vi matsäck. vi sprang tillbaka, var lite försenade. vi samlades i klassrummet där Elin och Göran delade ut logg böcker och snackade lite, sen så fick vi gå och äta lunch. efter lunchen samlades vi vid 2ans buss. sedan åkte bussen iväg. det var så JÄVLA tråkigt på Alnäs, fick inte ens va i samma grupp som Sepideh? när vi åkte hem igen tog vi 2an tillbaka, vi mötte Banaz och Midia vid skolan. senare kom Pegah också. så vi satt där en stund sen så taggade alla hem. så nu ska jag typ äta eller något. Puss och Hej!

                                                                                                                                                                                  jag saknar dig ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0