27 augusti

idag vaknade jag as sent, hihi. sprang till skolan. jag hann inte ens äta frukost.
när jag kom till skolan kände jag mig skit äcklig. jag var helt sliten och ful.
efter skolan pallade jag inte ens röra mig hemåt. så vi satt vid skolan en stund, efter det så gick jag och Sepideh till Mc donalds, direkt efter gick vi till Ok för att handla godis.och så stötte vi på Roni Haidar också, han jobbade där hah! vi satt och snackade med honom ett bra tag. efter det så gick vi hem igen, när vi kom hem gick vi till Willys med Evin och Fatma, vi skulle köpa lite grejer. sen såsällskaperade vi Sepideh hem. sen så kom vi hem. har inte gjort så mycket sen dess, men nu ska jag typ hoppa in i duschen sen ska jag lägga mig! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0