28 augusti


idag gick jag upp runt 7. Det spöregnade som fan. jag orkade inte ens stiga upp, tanken på att gå i spö regent. men till sist steg jag upp ändå. jag satte i mig lite frukost, sen så hoppade jag in i duschen efter det klädde jag på mig och stack till skolan.det hade slutat regna! idag promenerade jag och Evin tillsammans! skoldagen var lång idag faktiskt... var helt slut efter skolan, dessutom har jag fått as många läxor, 4-5 st.. efter skolan satt vid nere i central kapprummet med Banaz och alla, HHAHAH jag och Banaz hade skit roligt i **a*. när det var dags att gå hem började det återigen spö regna som fan, men kom ändå hem på något sätt. imorgon har vi ingen svenska, vilket innebär .. SOVMORGON:D fram till 10! förresten är det fredag imorgon. jag vet inte vad jag ska hitta på, det får vi se då. men nu ska jag typ sova, är skit trött. puss .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0