..

8aug
idag mötte jag Banaz och Sepideh runt 22 tiden, vi gick till mcd. där köpte vi mat, sen så satte vi oss någonstans för att äta. sen så promenerade vi vidare. jag tror att vi gick till Nyby Gård. minns inte. sen så gick vi in till Sepideh. Banaz gick hem. vi bestämde oss för att träffas senare.vilket vi gjorde haha! sen så var banaz tvungen att smyga hem igen, klockan var typ 3,4. så jag och Sepideh hade typ ingenting att göra. men till sist så hittade vi Sepidehs helium kitty ballong som vi roade oss med! hahah vi drog in heliumet och började prata som typ serie figurer och garva som fan. min kitty ballong gick i konkurs typ 2 veckor innan hennes. efter det så la vi oss. var as trött!

9aug
dagen därpå klev vi upp typ runt 12. vi mötte Banaz vid dammen typ. vi var skit hungriga, så vi fick en mc drive till mcd. efter det så satt vi ute en stund. sen var Banaz tvungen att gå hem. sen så träffade vi på Julia, vi satt och snackade och hade kul. sen så gick vi hem.

passar på att blogga nu när jag inte har något att göra:).
fan snart börjar skolan igen!
aja man kan inte undvika skolan på något sätt.

t
(ronis söta tofsar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0