..

igår hann jag inte blogga, men jag gjorde mycket.. efter skolan gick Jag och Sepideh hem till henne,sen så mötte vi Evin. vi åkte för att sola solarium. blev faktiskt brun... efter det så åt vi mc donalds sedan vidare till Bellman, där mötte vi Banaz,vi hade skit roligt, senare så kom jag och Evin hem, vi kollade på någon vampyr film, samtidigt åt vi. jag kollade på hela filmen men Evin somnade i soffan. när jag kollat klart, gick jag till toan för att borsta tänderna m.m. sen så la jag mig i sängen och läste min bok, den heter: Inte en ängel, den är så hemsk och sorglig. det handlar om en tjej som blir våldtagen,misshandlad och allt .. av sin egna far, och hennes mamma sitter inne i perioder på psykvården/sjukhuset.. en dag får den här flickan hjälp... jag tycker faktiskt boken är jätte bra skriven! efter att jag suttit och läst ett bra tag somnade jag.


30 augusti
idag vaknade jag av att Sepideh ringde mig,det var runt 10.
så jag gick upp, borsta tänderna, åt, duschade sen så klädde jag på mig och mötte Sepideh.
vi gick till Solpalatset, efter det så åkte vi hem igen. snart kommer Banaz hem till mig.
men nu ska jag dra bloggar förhoppningsvis imorgon. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0