6-7aug

igår övernattade jag,Sepideh &Evin hemma hos en kompis. troligt vis somnade båda. vi ville inte att dem skulle sova så vi satte igång att rita på dem haha jag ritade med en rosa turs penna och Sepideh med en bläck penna. haha sen så satt vi och garvade åt en skit rolig bild "kroppsvätskan" fick han namnet som hahah. vi orkade inte sova eftersom att vi skulle åka till Akademiska sjukhuset tidigt. om vi hade somnat hade vi aldrig orkat kliva upp. men jag var as trött.. sen så somnade jag bara i en timme. fick inte sova mer av Sepideh ifrån 9 till 10 sov jag ! hah det var faktiskt skönt. Evin sov fortfarande så vi lämnade henne där och gick till mig. jag hämtade typ kläder och så.. sen så gick vi vidare hem till Sepideh. när vi väl kom fram till Akademiska var det fel bokat! så vi fick åka hem igen!!! oh jag kunde jue ha sovit. men aja. sen så gick vi ut med Banaz en stund, sen så splittrades vi åt och alla gick hem. när Sepideh kom hem somnade hon direkt. jag ville också det men jag Pallade inte. så jag mötte näring,Banaz och Midia ett tag. sen så gick jag hem Midia följde med mig halva vägen. när jag kom hem tog jag en dusch efter det så gick jag och sov hos en kompis.vaknade med nackspärr.. har det fortfarande, det gör verkligen skit ont! men det går nog över så småningom. när jag kom hem satt jag med min mamma och pratade. sen så fick vi gäster.. och just nu sitter jag här. ska till Urf snart. puss

här kommer några bilder ifrån turkiet.
klickbara bilder.
    jag och Sepideh     
     
 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0