1 juli

idag var jag i gränbycentrum men Sepideh och Banaz.

vi gick runt, sen så köpte vi flippflopp. efter det gick vi ner och köpte korv och typ choklad och sånt ahha! det var gott. sedan promenerade vi igenom 4h hahahah fan va roligt vi hade ! ankdammen..

Banaz var skit törstig så vi stannade upp vid pizzerian i ishallen för att köpa en dricka, det blev en cola. så helt plötsligt blev vi sugna på en pizza hahah! så vi satte ihop pengar och köpte en pizza (kebab). vi satte oss i gräset utanför. hahah det var skit gott. vi satt där och hade skit mysigt, sen så berättade Sepideh och Banaz om någon "laserman" som satt på domkyrkanstak och sköt laser på fittor AHAHAHAHAHHAH det var såååå jävla roligt, deras historier offff hahah! vi satt där ett bra tag, när vi ätit upp pizzan skulle vi träffa Helen. Först kastade vi skräp på Sepideh och garvade hahah sen så flippa Sepideh och kastade sås på mig. så jag gick torka mig på en kartonbit. sen så ser Sepideh en oöppnad öl burk, hon öppnar den och häller på banaz fötter hahah! nu var vi på väg till brunakiosken där skulle vi möta Helen. på vägen dit hitttade vi en kundvagn (nån konstig) så jag provar den först, sen Banaz sen jag igen haha Sepideh vågade inte åka i den, den såg läskig ut enligt henne, men aja Banaz gör mig över en övergångställe och där flyger jag fram i fart ahahahh det var så jävla roligt, hela vagnen ba välte. så vi dissa den typ där och gick vidare. vi såg sanna och hennes syster på vägen. dem sällskaperade oss fram till bruna kiosken. när Helen kom skulle vi vidare till nybygård. men nu hade hon ändrat sig hon ville inte följa med längre. så vi gick istället. på vägen dit stötte vi på Ashkan,Macka. sen så kom Filippa och Midia också, dem hade vart och solat och sånt. sen fortsatte vi våran lilla promenad. när vi var frame så mötte vi jai,hengameh &Sara i storalek där satt vi ett bra tag, typ till 12. Banaz och Sepideh promenerade med mig fram till 8ans busshållplats, jag bor typ där, taaaack§§ det var jätte snällt av er :) älskar er§ sista biten sprang jag. när jag kom hem kokade jag saltvatten till tungan dåra. sen så små tjafsade jag men Serwan och fick en fet smäll på näsan, mitt nässmycke blir helt sne och allt, och det börja blöda som fan. det gjorde skit ont. jag ville verkligen döda honom. men orkade inte slå honom. och plus för mammas skull... och nu sitter jag här, ska snart till balkongen, sitta där med mamma och Evin. pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0