12juli

idag vaknade jag runt 12, då ringde Sepideh. vi skulle träffas, jag,Banaz och Sepideh så jag började med att kroppsduscha sedan fixade jag mig och gick ut. jag mötte Sepideh vid rondellen sen Banaz mötte vi utanför henne. först gick vi runt lite sen så tröttnade vi så vi gick och köpte någon dricka och satte oss i storalek. där satt vi en stund och prata och så sen kom sina och alex dem hade med sig en moppe, i moppe bagaget låg det ett par slitna mördarbyxor,AHHAHA så sina tog ut dem och vi slängde dem runt på varandra, det var skit kul. efter ett tag tröttnade vi grovt så vi ropade på Midia och Filippa. vi var skit hungriga allihopa, så vi beställde en kebab pizza till hurtigsgatan. när vi ätit klart gick jag och Sepideh hem till henne, och Banaz hem till sig. sen så möttes vi igen. vi gick till heidenstam för att köpa lite godis, där köpte vi remsor,tuggummi m.m. på vägen till nybygårg gav jag och Banaz varandra hårda flator hah det var skit kul. asså det var på skoj. sen så gick vi vidare till nybygård(storalek)dåra, där mötte vi Jai,Hengameh,Isa och Sara, efter ett tag taggade Jai,Hengameh och Sara. vi hade tråkigt igen... så vi gick tillbaka till mördarbyxorna tog dem gick till skogen och brände upp dem AHHAHAH skit kul. sen så satte vi oss på någon gräsmatta i nybygård. sedan så var Midia och Filippa tvungna att gå hem, vilket dem gjorde. så var det bara jag,Isa,Banaz och Sepideh kvar, vi var skit sugna på chokladbollar. så dem gick i och hämtade alla ingredienser som behövdes i en bunke, vi tog bunken och satte oss i tvättstugan för att tilllaga dem haha ! dem blev verkligen "lyckade" ahha det var fan en bajsröra! sen så promenerade dem med mig en bit sen så gick dem:). så just nu sitter jag bara här. ska hoppa in i duschen snart sen så ska jag typ städa rummet. PUSSSS§
(bilder kommer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0