15-16 juli

idag när jag vaknade var min tunga helt svullen och konstig. jag fick ringa The Darkewell, jag berättade vad som hade hänt och de, han sa att jag skulle komma förbi. det var något fel med min tunga. jag har haft piercingen i snart 3 veckor och det är fortfarande svullen? så jag ringde till Astron också. Hon började prata om sin bror och hans piercing, hon berättade att hans svullnad hade gått ner efter 3 veckor :S, jaha lixom? men efter det så bestämde jag mig för att gå till Darkwell, klockan var typ 13:30 jag trodde Sepideh skulle åka bil hit, då hade vi hunnit. men det gjorde vi inte. han skulle stänga klockan 14:00 och ha stängt i 2 veckor. uftttt :@. så jag mötte Sepideh vid rondellen. vi promenerade till Apoteket där fick jag köpa ibumetin och hexident till tungan. sen så ringde vi Banaz. vi skulle möta henne vid hennes hus. vilket vi gjorde. först så fick vi stå utanför och vänta på Banaz. HAHAHHA eftersom att hon inte hade några kläder enligt henne. så vi slog oss ner på marken och sjöng och typ skämtade. Banaz kom ut och in med nya kläder hela tiden haha! sen när hon äntligen hade hittat något var det dags att gå vidare. vi gick till Ica för att köpa lite saker till våran lilla övernattning. vi köpte engångsgrill,korv,korvbröd,kakor,chips,drickor m.m... sen så gick vi tillbaka till nyby gård igen. vi satte oss i tältet en stund för att vänta på Midia. vi fick vänta i 2 timmar. när hon kom steg hon också in i tältet och berättade lite. sen så gick vi till Ica, på vägen dit såg vi Ed. vi snackade med han ett tag sen så stack vi till ica, vi köpte två andra drickor och typ choklad. efter det så gick vi och satte oss utanför kyrkan. Ed kom igen. fast den här gången skrämde han oss! omg vad skrämda alla vi blev :O, sen så kom vi på att bikta oss! vilket vi gjorde. det var kändes skönt att bli förlåten för sina synder. vi fick bikta oss tillsamman (jag och Sepideh).sen så gick vi vidare emot nybygård. vi satte igång grillen och började grilla marsmallow,kyckling file och korv, sen kom Isa. vi grillade skit länge hah! typ ifrån 20:30 till 00:00. vi bestämde oss för att inte somna. klockan 14:00 hade jag tid på Nybyvårdcentral.aja sen så promenerade jag och Banaz hem med Midia. då var det bara jag,Isa,Sepideh och Banaz kvar. vi hade skit kul. när kloclan typ blev 3-4 var vi med Alex, hahah vi hade skit kul vi skämtade skit mycket om "ohh Jerko". vi satt först utanför tvättstugan ett bra tag, sen så satte vi oss i själva tvättstugan. det var skit kul. alla var helt sömniga förutom jag och Banaz, vi gjorde skit roliga grazynja föreställningar och så ahahh! sen så gick Alex runt 5.
vi var skit trötta nu. vi hade inget att göra så vi bestämde oss för att sova ett tag. Isa la sig i tältet ensam, ahah. vi la oss på studsmatta och sov. det var skit skönt. jag vaknade runt 9 först sen så sov jag till 10 och var tvungen att gå hem. jag hade jue tid att sköta! när jag kom hem la jag mig på sängen för vänta på att tiden skulle rinna snabbare. runt 11:20 ringde det på hemma telefonen, jag tar upp den och hör att det är den dära läkaren, och hon talar om att det inte gick att jag skulle gå idag. sen när jag la på blev jag så jävla psykad på henne. jag kunde jue sova längre? men aja så jag lägger mig på sängen och somnar. jag vaknar runt 15.30. jag hoppar in i duschen sen så mötte jag Sepideh och Banaz vid dammen. idag har det varit en helt sliten dag. har inte gjort så mycket men typ rökt vattenpipa, vart i Ica, suttit vid heidenstamskolan. aja bloggar mer sen. Pusspus§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0