15 juli

efter sista inlägget hoppade jag in i duschen och de. Sen så satte jag mig på sängen och var skit trött, Sepideh hade redan somnat så det var ingen ide att gå ut. Banaz skulle också sova. vi alla somnade till sist.
men det var bra att vi sov för att orka med nästa dag, men jag somnade runt 16:00 det var inte så bra jag små vaknade runt 11:34 och kunde absolut inte somna om på nytt:( så jag låg uppe tills jag somna och det var typ runt 1-2. När klockan tickade typ 6 klev jag upp utan tvekan. Jag gick in i duschen, där borstade jag tänderna,tvättade ansiktet,och rensade tungan med saltlösning. sen så gick jag till mitt rum för att klä på mig, vilket jag gjorde. så just nu sitter jag här och bloggar lite. Idag ska vi sova i tältet igen (tror jag) och typ grilla och de. men nu ska jag typ äta frukost. bloggar mer sen. puss§

Kommentarer
Postat av: Liinah

Fin blogg ;) Ha en bra dag!

2008-07-15 @ 07:28:59
URL: http://liinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0