23juli/tråkig dag

idag har jag inte gjort något kul alls. har bara varit hemma, var tvungen. jag skulle smörja in hela min kropp i typ eksem kräm och därefter i någon olja.. just nu sitter har jag oljan på mig, det känns skit äckligt, vill bara hoppa in i duschen och skölja av mig. men det går jue väl inte. idag har jag tvättat alla mina kläder,överlakan och allt det där, våran tvättmaskin och torktummel var upptagen av andra kläder hah! så jag fick gå till områdets tvättstuga. har stor städat rummet också. mamma hjälpte till att skura och dammsuga resten gjorde jag. har tittat på tv en stund också och så har jag läst lite ur "pojken som kallades det" den är så jävla sorglig, jag kan inte fatta att boken är sann, hur fan kan hon tortera sitt eget barn? klockan är nu 21:41 har fortfarande inget att göra, ska iallafall gå bort ifrån datorn. puss§
                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0