24juli,25juli

var jag ute jätte länge, vi satt ute och prata och så. Sen så var Banaz tvungen att gå hem, dagen efter skulle hon på någon förlovning och på lördag är hon på bröllop :/. tråkigt.. när Banaz och dem gått in satt vi ett tag med Jessicka, sen så gick vi hem till Sepideh, skulle sova där fast vi sov inte. vi hade skit kul. klockan typ 5 gick vi och satte oss vid dammen en stund. efter det så gick vi tillbaka, jag satt vid dator och Sepideh "vilade" i sängen, fast hon typ ville somna. när klockan typ blivit 9 ville jag gå hem, ville sova.. så jag gick hem.när jag kom hem hoppade jag in i duschen sen så gick jag och la mig. vaknade ungefär vid 20:30 när jag klev upp hoppade jag in i duschen igen. sen så klädde jag på mig och gick till Pappa. alla var där. Mamma med. så vi satt lite på balkongen och så, sen så gick jag och Evin hem. Mamma kommer senare.klockan är nu 23:21 ska typ göra annat nu:) puss§

                           
                            sepideh &jag                                                       Jag &Banaz
(bildena ifrån kryssningen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0