30,31 juli

idag blev jag faktiskt väckt av Evin, minns inte vilken tid det var men..
så jag gick till köket och åt, sen så duschade jag sen så gick jag ut. idag var vi på Gränby Centrum. jag köpte ett par skor.
efter det så gick vi till pizzerian som ligger vid unik och åt. vi åt två pizzor hhah! blev jätte mätt faktiskt. sen så skulle vi möta Shaida (näring) i mcd den vid Moskén. på vägen dit såg vi den där mannen som jobbar på rawanduz och han frågade om vi ville ha skjuts, ja det ville vi ! han bad mig sätta mig där framme haha! vilket jag gjorde. Banaz och Midia bangade, hahah dem ba ni känner inte honom jag venne vad, dem vågade inte åka med. haha men vi övertalade dem. sen så var vi framme, men Shaida var inte där. sen kom Banazs kusiner, hon var tvungen att åka med:( så jag,Sepideh och Midia gick vidare. vi satte oss i Gränby en stund. sen så hade vi skit kul med min kletig kräm hah! sen så gick jag hem, det var runt 23:00. senare kom Banaz bror och hämtade hennes väska. hon hade glömt den hos mig. plus att hon inte var hemma så hon kunde inte komma och hämta den själv. så när jag kom hem hoppade jag in i duschen. sen så satt jag vaken till typ 5 då kom Evin hem. så vi satt i min säng och pratade och så. sen så sov i i 3h. vaknade 8. är skit trött nu. men nu ska jag göra annat, skriver mer sen. puss
                                                              
(jag och Sepideh i antalya)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0