..

idag vaknade jag någon gång vid 11tiden. det bultade som fan i huvudet.men jag klev upp ändå. jag och mamma åkte till Gränby Centrum.
vi handlade mat,kläder och så.. när jag kom hem satt jag och typ installerade massa skit på telefonen. mitt gamla nummer fungerar inte längre det är typ operatör fel på sim kortet :/. men jag ska typ ringa och beställa ett nytt sim men bara att det är mitt nummer. har ett annat nr för tillfället : 0700441436,comviq. klockan 14:00 cyklade jag till Sepideh. sen så cyklade vi till Isa. Banaz var redan där! vi satt där en stund. sen så hade Sepideh och Banaz disco glitter krig AHAHA. så det dröjde ett tag tills allt blev upp städat. nu var vi framme i fyrishov. det var faktiskt jätte skönt att bada. efter ett tag när typ alla hade gått gick vi ut till ute badet och badade nakna ! ahahah det var så jävla kul! sen så cyklade vi till nyby gård. men jag skulle hem! så jag var på väg hem. men så träffar jag på Midia och Filippa vid rondellen, stannar där ett tag och snackar med dem, sen så var jag tvungen att åka vidare. dem följde med mig hela vägen hem:) jätte gulligt av dem. när jag kom hem åt jag typ sen så städade jag rummet sen så duschade jag. och nu sitter jag här. klockan är nu 01:24. har inga planer för imorgon, men det dyker nog säkert upp något. puss
                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0