inte blogagt på ett tag, jag vet!

27,28 juli
efter sista inläggen här så gick jag ut med Sepideh, vi gick till gränby centrum för att köpa skor och tunkia, vilket vi gjorde. sen så gick vi till bellman en stund med Narin. efter det träffade vi Banaz, var med henne en stund sen typ klockan 1 mötte vi Maria och Mona, dem hade ff. vi mötte dem vid diös. vi hade skit kul. vi var vakna hela dagen, promenerade till heidenstam, träffade imorten, blev utskälda, smyg badade i grannens pool jag venne vad. sen så kom jag hem och deckade helt!

29juli
var jag ute med Banaz,Pegah och Sepideh. sen så kom Bea och alla:) vi satt vid heidenstam.. vi satt där ett tag och hade skit kul. så jag smet iväg en stund med Abdullah.. det var en vinröd bubbla som jagade oss skit länge och överallt. kolla vi skulle gå till mcd fast det blev inte av! bubblan var efter oss!! så istället såg vi på några killar. dem skulle "lämna" hem oss. så dem följde med oss en bit sen så stannade vi upp och chillade med dem ett bra tag. vi hade skit kul. sen så lämnade dem hem oss! och nu ska jag typ äta. pussss

ps: har gjort mycket mycket mer men pallar bara detaljera allt.
och så har jag fått en ny mobil också:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0