inte haft tid.

hejhej:).
har typ inte bloggat på 5 dagar. har inte haft så mycket tid för datorn. men nu sitter jag här! ska kortfatta lite vad jag gjort och så.

den 17juli hade Banaz fått gäster ifrån norge, så hon var tvungen att stanna hemma:/. jag och Sepideh hade inget att göra så vi gick ut med Maria en stund. dagen efter skulle vi åka Viking Line.

den 18 juli åkte vi Viking Line, jag,Banaz,Sepideh +Mamma,nor och bröderna det var jätte kul! hahah speciellt ute på deck där det blåste allra mest.

19 juli gjorde jag inget speciellt. va typ ute och så.

20 juli åt jag och Sepideh på mcd. efter det så gick vi till statol och köpte glass med Banaz.. sen så var vi ute ett långt tag. sen så promenerade jag och Sepideh hem till mig, hon sov över dåe! det var skit kul.

21 juli var det Ferats födelsedag, grattis§ så vi vaknade typ samtidigt, vi åt tårta och drack cider. Sen så gick Sepideh hem. klockan 4 typ åkte vi till Kista gallerian, där köpte vi massor med grejer. vi kom hem någongång vid 19:00, vi gick ut med Banaz. sen så satt vi ute med alla. vi taggade efter ett tag. vi var hemma hos Sepideh. va där till 3 typ sen så fick jag skjus hem.

22 juli var jag på vårdcentralen med mamma, fick veta att jag var allergiskt mot hundar och så:/ det var lite synd, eftersom att Sepideh har en hund:/. men aja. hade eksem också. så mamma gick in på apoteket och köpte några mediciner. när jag kom hem hoppade jag in i duschen. sen så mötte jag Sepideh och Banaz vid dammen, vi gick till ica och köpte godis. sen så satt vi ute vid bellman. senare så gick vi vidare emot nybygård. klockan 21:00 gick jag och Sepideh hem till henne och Banaz till sig, vi skulle återigen träffas typ 23:00. fast vi möttes tidigare (22:10) sen dess satt vi ute typ. sen så lämnade Sepideh och Isa hem mig. så nu sitter jag bara här ! ska snart hoppa in i duschen:)
                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0