LÄNGESEN

Hejhej.

nu var det ett tag sen jag blogga, jag borde skämmas. men aja..

jag ska försöka vara mer aktiv här på bloggen. jag har inte haft tid för datorn. jag har gjort mycket sen sista inlägget. men minns inte exakt så jag pallar inte sitta och skriva saker jag inte minns. jag har skrvit lite hemma (i en skrivbok) vad jag gjort och så. men här kommer lite som står i min skrivbok. jag kommer inte skriva exakta grejer, eller lite komma jag hoppa över pga att det står lite hemliga grejer nerskrivet. men a..

19-20-21 juni/08

igår när jag kom hem så duschade jag typ åt och sånt sen när klockan tickade typ 02 kom Banaz och Sepideh ifrån nybygård och mötte mig. sen typ hälften av vägen mötte vi jai,sara,hengameh och isa. vi satte oss på marken och snackade och hade kul hah, vi satt där typ i några timmar. när det börja regna så skulle alla vi gå in. alla tagga, men inte Banaz för att hon var utlåst HAHAHH. hon hade smygit ut ur balkong dörren och nu var den låst! så hon skulle prova den andra dörren om den var öppen, ja det var den! ahhaha så hon smög in och vi gick vidare till Sepideh. när vi var framme satte vi oss i köket och babla och sånt. Idag skulle vi ta hål i tungan, idag var det midsommar också! vi var uppe hela den dagen.tidigt på morgonen gick vi hem till mig för att fixa oss, sen så ringde vi Astron salong då typ svarade hon och la ifrån sig telefonen så vi trodde att hon typ hade öppet, på en midsommar? så vi tog tåget och allt, sen när vi var frame var det stäääääängt! ohhhhh jag blev så jävla psykad på käringen.hon skulle vara åter den 25te. nu var det ändå onödigt att åka hem när vi åkt så långt dessutom skulle vi ändå inte ha något att göra. så vi gick runt lite dem flesta affärerna var stängda tx: hm,lindex osv.... men jag lyckades iaf hitta ett par skor och nike byxor:). sen så gick vi hem. senare var jag ute med Banaz och dem. sen så gick jag hem.



22-23 juni/08

igår kom jag typ hem vid ca 01:17. när jag kom hem så satte jag mig en stund vid köksbordet, åt och snackade med mamma. men nu ringde det på mig telefon, det var Samir och Zamo, dem ville att jag skulle komma ut, först sa pallade jag inte.. men efter ett tag gav jag mig.. jag hade ändå inget för mig just då, det var skit tråkigt. skulle möta Banaz och Sepideh senare. så jag hoppade in i duschen och tog en snabb kroppsdusch sen så typ klädde jag på mig och fixa mig sen var dem här (parkeringen). sen så åkte vi hem till Zamo (s, gamla hus) när vi var frame steg vi in dåra, vi satte oss ner typ, Zamo hade laddat ner en panda film HAHHAH tecknat som vi skulle kolla på. riktigt så blev det inte. jag var där typ i 3 timmar, vi tillbringade tiden för det mesta inne. sen så gick vi ut och tog en promenad nere i gränby. efter ett långt tag skjutsade dem hem mig, eller till Nybygård (rondellen).när jag skulle kliva ur bilen stod dem redan där. först satte vi oss ute på gatan hhahah, sen så gick vi till vårt chill-ställe. vi satt där ett tag innan en kärring öppnade fönstret och skriker -tiiist med eir jag sover, jag ska job tidig. då garvade vi som fan hahah, men samtidigt blev jag så jävla psykad på henne. då skriker jag tbx - tiist på dig och lipar mot henne hahah! så nu stängde hon fönstret, vi som trodde att hon hade gått för att lägga sig igen, men riktigt så var det inte.. så vi fortsatte våran "lilla fest" hahah vi hade inga cigg kvar så Sepideh satte eld på en liten pinne och försökte röka med den AHAHAHHA idet gick! så ser vi henne komma emot oss! vi blev helt chokade =O? sen så typ säger hon -var bor ni, var er number. sen så skriker Banaz vi springer på 3 sen så typ räknar banaz till 3 och vi ställer oss upp och börjar springa ahahahha då skriker hon våga inte jag ringer bolis och jagar oss ahahhahahha ! vi sprineer in i någon konstig hus och väntar på att hon ska gå därifrån typ. sen så splittrades vi och gick hem. jag gick till Sepideh. på morgonen taggar vi till china river, vi väntade på det hela den dagen, det var skälet till att vi var vakna ahha! jag.Banaz och Sepideh åkte buss dit! HAHAH i bussen luktade det två gånger första gången luktade det typ fotsvett, så vi bytte platser till längst bak, och där luktade det ruuuumpaa typ AHHAHAH. när vi gick av fick vi äntligen känna den friska luften! när vi var frame stiger vi in, vi alla beställer ' buff'e'o och det kostade 75 kr ivar, vi som längtat så jävla länge på att få äta den "goda" maten... DET VAR ASSSS ÄCKLIGT! jag åt inte ens upp en portion. så vi var så jävla psykade på kineserna som stod där och lurade oss! istället kunde vi sätta ihop pengarna och köpa 6pack cigg? så vi sitter och härmar deras röster och driver som fan! AHHAHAHHA så jävla roligt vi hade, sen så kom Filippa och Midia, dem satt och åt dem tyckte det var skit gott. nu skulle jag gå upp för att tvätta händerna på toan, Sepideh och Banaz hängde me, eller dem skulle också tvätta händerna. det var upptaget så vi väntar där en liten stund. sen så hör vi värsta BRAAAAAAKET asså riktigt skämmiii ofta man ens sitter och gör sitt behov på en resturang? hahahah ingen toa hemme eller? asså vi döööööör verkligen av garv. sen så kommer hon ut och säger - VAD ÄR PROBLEMET? asssååååååå då kunde jag verkligen inte ståå still det var så jävla roligt. ofta man inte vet vad man själv ställt till med? hahah så tar hon sin väska och typ springer ut, asså den hördes över hela resturangen. efter ett långt tag så taggar vi därifrån. vi gick till Nybygård ett tag, men jag var skit trött hade typ inte sovit på 3 dagar. så alla vi gick hem för att sova. när jag kom hem somnade jag direkt.


27 juni/08

idag var vi i stockholm. vi skulle pierca oss! jag,Banaz och Sepideh. Shaida och Midia var också med ! dem skulle leka våran mammor!

nu ska jag kort skriva pallar inte skriva i detaljer hahh! när vi kom fram var jag först dåra :| jag kände hur det pirrade i magen, liksom en nål igenom tungan. sätt dig på den dära sängen bad hon mig. jag gjorde som hon sa. asså hon är verkligen cp jag fick inte ens skölja munnen innan? hallå det flyter runt en massa bakterier på tungan? hon prickade för var piercingen skulle ligga med en lila turspenna, föst så var den långt bak tyckte jag så jag bad om att få en ny prick. så hon ritade dit 2 andra istället. nu var det 3 prickar på min tunga,hon tycke jag skulle ta den sista pricken (den hon först hade prickat dit) men den var för långt bak, den första var för långt fram dem i mitten var perfekt! hon gick för att hämta nålen och de, så jag bet ihop medan, nu var hon här igen. så hon bad mig att sträcka fram tungan, det gjorde jag. nu var jag nervös... sen så blunda jag hårt hårt.. nu var det ÖVERRRR !! sen var det Sepidehs tur, sen Banaz, det gick bra för dem med ! sen så gick vi och köpte en slush ivar för att minska ner svullnaden. vi gick runt en stund i stockholm. jag köpte en liten kula till tungan. nu skulle vi ta tåget ner till uppsala igen. det gjorde vi. vi var skit hungriga, men vi kunde absolut inte äta:( nu har det till och med gått 4dar :( kan fortfarande inte äta ! det är så jävla jobbigt ändå ångrar jag inte en stund att jag pierca mig. men jobbigt att inte kunna äta ! mat är mitt liv jue hahah.



30 juni/08

idag fick jag 5tusen kr. jag och Sepideh åkte till gränbycentrum där köpte vi lite grejer
jag köpte: en tunika,solglasögon,navelsmycke,skor osv...
sen när jag kom hem fick jag en hello kitty kräm av Evin :) tack§.
senare gick jag ut med Sepideh och Banaz, vi hade skit kul

1juli/08
idag ska jag typ till gränbycentrum och köpa typ flippflopp och hexident till tungan, sen så vet jag inte:)
bloggar mer sen puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0