packat och klart!

idag somnade jag vid 6 och gick upp typ klockan 14:00. fick sova på soffan det var nog skälet till att jag vakna så tidigt. min säng var "upptagen" av Evin haahha, eftersom mamma hade gått och lagt sig på Evins säng, och Evin hade snott min. det var INTE skönt att sova i soffan,men det funka endå. vad kunde man göra? ofta jag typ ska väcka henne och kasta ut henne. haha nej nej!

jag har packat och allt. så allt står klart:). mamma är i gränbycentrum, hon ska köpa lite grejer till mig, typ tandkräm,tandborste,kräm,shampo,balsam osv... ska till Sepideh lite senare. ska sova där. vi åker imorgon, typ vid 7tiden någongång. det kommer bli as kul. jag kommer inte kunna blogga. men jag kommer skriva mycket i min skrivbok:) skriver av det sen här på bloggen. men nu ska jag typ hoppa in i duschen.

ha det bra, vi ses snart igen puss§

Ps: nu är mamma här !


Kommentarer
Postat av: Maria

HEJ! Spana gärna in min blogg, läs och kommentera :)

2008-07-02 @ 15:36:39
URL: http://w3sterd4hl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0