piercingar;

fan vad jag älskar piercingar,
min första picercing var i näsan,
jag var bara 10-11år. den gjordes på gränbycentrum (ollssons frisör).
jag var så jävla glad dåe.hade på högra sidan, nu har jag på vänstra,
 kolla när jag hade på högra så fick jag en oerhörd äcklig infektion,
den fick jag pga att jag pillade så jävla mycket.
jag trodde hela tiden att den hade ramlat av eller ngt.
så jag var tvungen att ta ut den, sammadag gick jag åter föratt pierca mig på nytt.
nu är den jätte bra, läkt och fin! har haft den i ca 3år. har fortfarande inte plander på att ta ut den:P.


min andra piercing är gjord i naveln då var jag bara 12 år.och det var 30/3-07 jag fick inte pierca, men jag gjorde ändå.
jag ringde mamma ifrån stockholm och talade om att jag gjot piercing. hon blev inte arg,
mest chokad tror jag. sen sa hon att jag skulle ta hand om den och det har jag gjort! har haft piercingen i nästan två år.

min tredje piercing var i överläppen. det var 25te september-07.
fittan i Astron gjorde så att jag fick en hårdknöl :S och det blödde som fan. hon hade prickat en nerv... kunde inte skälla ut henne,
då skulle hon haffa att jag inte var 15.. var 13.
det var faktiskt hennes fel.hon kan ta och lära sig först innan hon börjar pierca. sen så kan hon ta och inte pierca underåriga.
dagen efter var det största blåmärket ungerifrån. jag kunde inte ens ta ut den? orka gå runt med en ful,äcklig läpp.
men efter några veckor tog jag ut den! jag fick nog. plus att mamma var skit sur på mig. den gjorde jag också utan att fråga.

min fjärde piercing är gjord i tungar. den gjorde jag typ för några dagar sen. 27/6-08. min tunga är så jävla svullen, kan knappt äta.
det är den ända som är så jobbigt med tungpiercing. men snart är den läkt, jiihoo:)

och i öronen har jag 7st, men det räknas inte som piercing men ändå:), jag bryr mig ändå inte om dem haha!



näspiercing (inringat) ful bild men aja.    

navelpiercing    

tungpicering, fortfarande svullen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0