"sommarstuga"

idag vaknade jag upp typ klockan 11. jag låg kvar i sängen ett bra tag tills Sepideh messade.
så jag klev upp och hoppa in i duschen. medan skulle mamma gå för att handla. så jag satte igång med att fixa mig och så..
sen när mamma kom fick jag gå, jag mötte Banaz hälften av vägen och Sepideh mötte vi vid rondellen. vi gick till ica, där köpte vi kakor och cola. sen så letade vi upp någon gräsmatta för att ta det lugnt där. vi satte oss i gräsmattan nära heidenstamskolan. vi orkade inte sova hemma idag så vi planerade att tälta, HAHAHA. vi ringde runt till alla för att få låna ett tält. men ingen hade. men sen så hittade Isa ett tält i förrådet. den fick vi låna! tack Isa du räddade oss! vi slog upp tältet på Banaz baksida. sen så gick vi till storalek och satt där med alla. när alla typ börja tagga, tagga vi också. så var det bara jag,Shajwan,Banaz,Sepideh och Isa kvar. vi gick till körsbärsträdet och plockade körsbär, sen så satte vi oss och åt i dammen med salt på. efter det så minns jag inte vad vi gjorde. men typ klockan 11 gick vi till tältet, vi satt utanför och typ hade skit skoj, jag och Banaz gjorde modellkarriär haha! dem andra satt på studsmatta och sjöng clas-göran sånger.HAHAHAHHA... vi störde grannarna ja venne vad vi hade ställt till med. jag kan nog erkänna att vi lät ganska mycket faktiskt. sen när klockan typ blev 3-4 tog Jag,Sepideh och Banaz en promenad till Ica hahah ! ingen trafik inget ljud, det var så skönt men samtidigt var det lite hemskt. vi hade lämat Isa och Shajwan i tältet ahahh! när vi kom tillbaka, var dem också borta! först så trodde vi att dem typ hade gått in för att sova eller något ! riktigt så var det inte. dem hade gått till storalek och spelat basket haha! senare kom alex. vi gick till storalek ingen och hade skit kul hahah! sen när vi gick tillbaka gick alex hem. så jag och Shajwan gick till någons körsbärsträd och plockade körsbär. sen så satte vi oss på någon bänk, vi skrattade skit mycket hah! sen så blev typ klockan 6 då smög vi in i tältet. Banaz och Sepideh halvsov, men jag och Shajwan kunde absolut inte sova! det var för ljust. men vi satte igång att smsa varandra hahah och skrev typ ; clas curry bengalo krydda osv.... hahahah det var skit kul vi hördes fan över hela området. Sepideh råkade vakna och var med och messa clas grejer. sen så somnade vi. vi alla sov, Shajwan hade smugit in igen, haha! jag och Banaz vaknade av att det var skit skit varmt. under studsmattan var det skugga som vi såg, så vi drog dit ett täcke, satte det under oss och la oss ner där. Sepideh var ensam i varma tältet haha! efter ett tag blev det skit kalt.Banaz hade gått in i tältet, där fick jag ligga ensam haha! sen så flyttade jag också in! sen så vaknade vi typ runt 1. vi satte igång att städa allt kaos vi ställt till med. sen så gick vi typ hem, vi ska vara där hela sommaren haha ! det  är våran "sommarstuga". imorgon ska vi grilla utanför och typ röka vattenpipa. men aja skriver mer sen.
pusssss§

Kommentarer
Postat av: Midia

ni säger aldrig till mig att komma

2008-07-14 @ 17:56:28
URL: http://miidia.blogg.se/
Postat av: shajwan

hahahaahahhaha asg clar gööran

2008-08-02 @ 23:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0