fredag 6 juni

idag vaknade jag av att mamma typ frågade efter ambulans nr, jag blev helt chokad, jag trodde att hon drev först. men det gjorde hon inte. så jag reste mig upp, snabbare än blixten. det var evin som skulle åka ambulans hon hade fick skit ont i ena njuren och hade skit svårt att andas.. sen så kom ambulansen :/ och den åkte iväg (mamma &Evin). så jag fick vakta barnen tills mamma kom. när hon kom så gick jag till Sepideh och vi åkte och köpte skor till avslutningen och så köpte vi foppa tofflor ahah dem är jue skit sköna. sen så gick jag hem och hon hem, sen så möttes vi senare. vi var ute. sen så ringde julia.. så vi tagga och träffa henne, vi hade skit kul. vi chillade i gränby. eller lite överallt. vi var ute skit länge typ till 2 sen så skulle vi sova hos Julia. när vi kom till hennes gård var det några killar (3st) som visslade så vi vissla tbx. sen när vi kom upp till henne så gick vi ut på ballkongen och snackade med dem. sen så gick vi ner i porten och drev med dem, hahah dem ville komma in.. fast vi släppte inte in dem... sen så gick vi upp igen.. vi typ halvsov. sen så somnade vi. på morgonen så åt vi ägg och jag venne vad.. sen så taggade vi och köppte godis.vi satte oss vid ishallen på marken och åt chips &godis. sen så kommer en gamling förbi och snackar med oss, det var skit synd om henne.. orkar inte berätta just nu. sen så gick vi hem och Julia tagga också. när jag kom hem så gick jag in i duschen.. när jag kom ut satte jag på mig kläder och sminka mig lite, för att vi skulle ut igen.. sen kom Sepideh. vi åt sen så taggade vi. vi gick till gräny först och träffade några. sen så gick vi till tivolit, där träffade vi Fanny,Julia,Maria,Lollo &Margarita. vi åkte Alibaba haha.. sen så gjorde vi massa.. sen så började det bli as kallt och jag var skit hungrig, så vi tagga hem. och just nu sitter jag här och bloggar och äter bullar.. det är bara tre dagar kvar till sommaravslutningen:) oh va jag längtar till sommarlovet:) så skönt att kasta skolan bakom sig ett tag. och idag fyller Sannaa 17år. Grattis igen älskling§ aja nu ska jag typ sova, godnatt§ bloggar senare
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0