Lördag 31maj

när jag hade fixat mig och allt gick jag till Sepideh. på vägen dit var det lite läskigt.det fanns inga bilar alls typ, såg vara 2 st, och en gående människa. men aja, när jag kom fram så skjutsade hennes mamma oss till heidenstamstorg. där träffade vi Zino &Sofi. sen stog vi där och snackade och hade kul. sen så kom Fozy &jacqueline. sen kom bussen och vi fick stiga på. det var faktiskt kul i bussen, haha först så satt Jag,Zino,Sepideh &Sofi och garvade åt choklad. efter ett tag så satte Granit sig med oss, och vi fick massera honom,sen han oss. sen så stannade bussen upp då och då,för rast. när vi äntligen kom fram så fick vi köa skit länge. sen så åkte vi skit mycket.. sen så ville vi ha en såndära stor nalle. vi försökte fast vi vann inga:/ sen så dök det upp två basket killar och vi frågade ifall dem kunde köra åt oss. ja det kunde dem.. så vi alla fick en sån dära stor nalle ivar:) ohh dem var bäst <3. jag köppte massor med grejer också :). det jag mest var nöjd med var hello kitty heliumballongen och stora nallen;). sen så fick vi åka hem igen.. då var jag as trött. jag ville bara sova typ. men innan jag sov så åt jag och Sepideh pastasalladen som vi köpt.sen så satte jag på mig ett par mjukisar.efter det så sov jag typ på min nalle. jag låg skit skönt.vaknade då och då och as garvade åt choklad,rimmboww och allt detdär haah. sen så stannade bussen och vi fick rast. då gick jag ut en stund med Sofi. Sepideh &Zino låg där och sov.sen så åkte vi vidare. när vi kom fram till Uppsala igen så gick vi till mcd. sen så åkte jag hem och sov. jag sov ett bra tag, vaknade ungefär 16:00.
      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0