måndag 9 juni

idag vaknade jag klockan 07:00. perfekt! och så hade vi sovmorgon till klockan 9:35 så jag steg upp klädde på mig och gick till skolan.. vi började med Svenska,vi skulle spela upp en teater fast det blev inte av! byggmänen borrade skit högt så vi fick hålltimme istället.så jag,Sepide,Sandra &Alexandra gick till ica och köpte en kaka. sen så gick vi tbx, då skulle vi ha Göran. på hans lektion fick vi typ lämna in alla böckerna och de, sen så gick vi ut och satte oss en stund i solen, sen så gick han. och vi fick sluta tidigt. efter det så hade vi lunch, det var fiskpanetter. efter det så hade vi biologi.där fick vi också lämna in alla bioligi/kemi böcker, sen så fick vi sluta, det var sista lektionen :). klockan var typ 12:30. så jag städade skåpet innan vi skulle gå hem. jag fick jätte mycket att släpa på hem. fast vi gick inte hem direkt efter skåpstädningen, vi gick och satte oss med Banaz en stund sen så skulle vi tagga, sen så ser vi Sarhang så vi stannar en stund och snackar med han haha, abbe var också med. vi satte oss i skogen en stund sen kom det folk så vi gick. vi gick hem till Sepideh. där typ satt vi vid datorn och åt. sen så taggade jag hem runt 18:00. när jag kom hem gick jag ut till några.. sen efter det så kom jag hem.. imorgon börjar vi klockan 9, skönt! vi ska sammlas i mentorklassrummet. sen så ska vi typ kolla på matcher i brännboll och massa skit (9orna mot lärarna) sen så får vi sluta:). på onsdag är det sommar avslutning! det ska bli superskönt. aja nu ska jag hoppa in i duschen och sen äta ! pussHEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0