Söndag 1juni

när jag vaknade messade jag Sepideh.. då var hon redan vaken. så vi bestämde oss för att gå ut och köra vattenkrig med några. så gick vi.. det var skit kallt att få vatten på sig, men aja. torkade efter ett tag. sen så skulle vi tagga därifrån.. så jag och Sepideh satte oss i en gräsmatte i gränby. och då ser vi Yaser komma förbi... och vi DÖÖÖÖÖR av garv haahhaha. sen så säger hans kompis ey tjejer han tycker att ni är söta sen han ba engää problem. vi baa men käääääften och allt sen såå garvar vi änumer, då fick han flipp och ville kasta cola på oss hahah! sen så säger han vad har jag sager till dem. efter det så gick vi hem till mig och ¨åt sen efter ett tag gick Sepideh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0