Söndag 8 juni

idag vaknade jag utav att khorsid &Ferat kastade vatten på mig, det var ca:13:00. då blev jag rasande och skrek typ..dem blötte ner min säng och allt :S. sen så hämtade dem frukost åt mig på sängen som ett "förlåt" haha, så jag åt där. sen så plockade dem efter mig också. mamma hade gått och handlat. så hon var inte hemma. det var bara vi 3. sen så låg jag kvar i sängen ett tag. när mamma kom,steg jag upp.jag gick och borstade tänderna,tvätta ansiktet. och så sitter jag här:). snart ska jag kroppsduscha och typ träffa Sepideh. bloggar mer sen. pusspuss.


Kommentarer
Postat av: Lisa

ha en bra dag, kram lisa! :)

2008-06-08 @ 14:58:17
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0