Godmorgon.

Idag vaknade jag utav att Evin kom in och väckte mig.hon hade med sig mat (hahah).typ kl:12.sov ganska skönt faktiskt.så jag gick upp,direkt till hemmatellen,hade lovat sepideh att väcka henne kl:11, hah hon älskar verkligen att sova. men jag sov jue övertid så jag ringde henne klockan 12 istället. då var hon redan vaken.Sen så sa hon att hon skulle komma till mig klockan 14:00 så la vi på:). sen så satte jag på daton som vanligt... sen så ser jag att sepideh är online(på msn):) sen åkte mamma för att handla... och nu sitter jag här! ska snart hoppa in i duschen hohoh :).när sepideh kommer ska vi till tandläkaren.hatar tandläkare när de speciellt pillar mitt i munnen.. sen så ska jag köpa ett nässmycke. tappar alltid mina ahha.. sen ska vi hem och göra något... sen typ klockan 6 eller vad det är ska vi till en fest(tjejfest).
bloggar mer sen hejdååå姧

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0