Mysig dag.

tisdag 25/3-08
Idag vaknade jag upp typ klockan 11. När jag gick upp hördes det alldeles tomt hemma. så jag klev upp ur min sköna säng för att se vart mamma var.men jag såg ingen hemma så jag gick direkt till dator, och där satt serwan och då frågade jag vart mamma tagit vägen. han svarade ba att hon var och handlade typ. sen så gick Serwan upp ifrån datorn. så jag satte mig där och börja surfa på pa och msn :).. typ i en halvtimme, sen messade alex mig. och jag försökte ringa sepideh men hennes mobil var avstängd. så väntade på att hon skulle vakna och ringa. medans tog jag en kroppsdusch. sen när jag kom ut ringde det på hemma telefonen, ja det var sepideh ! sen sminkade jag mig fixade håret och de ..  sen så träffade vi Sandra&Alexandra vid ishallen. Sen så kom Sandra på att hon liknade en fyrkant(hahh vilket hon inte gjorde) så vi följde med henne hem en snabbis,för att hon skulle byta till mjukisar :D, då gjorde hon det, Sen så gick vi och åt på mcd. det var jätte gott :) och vi babblade mycket där också. sen så gick vi hem till Sandra för att se på en film. Men jag och alexandra satte oss vid datorn och gjorde ..... ( hahah) och sepideh&sandra lekte med hennes söta hundar :) sen när jag och alexandra var klara så satte Sandra på en film ( minns inte vad den hette). sen så ringde Sepidehs mamma sen så gick vi hem. :) och nu sitter jag här.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack gumms för en skitrolig dag! Och vad kul att du också har börjat blogga! ;)

2008-03-25 @ 20:48:22
URL: http://sandratjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0