12/5 -18/5maj

Hejhej, jag är typ usel på att blogga. orkar inte med det så mycket men aja. nu ska jag skriva typ vad jag har gjort ! :)

nu har de tapetserat klart i huset! men nu håller dem på att byta ut klädskåpen mot nyare. men jag ville inte ha en! för det första : får den inte plats i mitt rum! jävla byggman som typ sementerade om hålet där mitt skåp låg! jävla bög! jag blev så jävla arg! men jag fick inte som jag ville. för det andra : så ville jag ha ett nytt skåp. mamma ska köpa ett åt mig, jag har blivit kär i ett skåp. den är skit fin! ska köpa den, den 20/5 har mamma lovat :).sen så har dem renoverat om i köket också!

i Mångags vad det en helt vanlig dag! vi slutade tidigt, det gör vi alltid på måndagar ! det är så skönt. i Tisdags var det en lång lång dag, först började vi med språkverkstad sen typ kemi, sen engelska. shit vi hade prov också, det gick verkligen åt helvete. jag kunde fan ingenting. men aja , vill inte ha tillbaka provet, vill inte ens veta vad jag fick ! men Bert sa iaf att jag blev godkänd. men det tror jag inte på. han sa säkert så för att inte göra mig orolig eller ngt! sen så var det lunch. sen så hade vi fucking So+tema i fan 3 timmar, det var skit jobbig. sen så hade vi rast. klockan 3 skulle vi ha musik.så det var 10mins rast, vi sprang lite i gångarna. sen så såg vi Zino &Sofi där uppe. så vi chillar lite med dem. hahah det var skit kul när Zino dansade och allt till den dära bengollii låten haha. sen så kom vi typ 5min försent. men det som var bra att han också var 5min sen! sen var dagen slut &jag var helt slut. sen typ gick vi till mcd som vanligt! asså vi har ätit där sen 29/4 till 17/5 i 18 dagar! haha vi borde fan skämmas! efter att vi har ätit så gick vi och köpte godis hemåt.

i Onsdags vad det typ också en helt vanlig dag! förutom att vi hade gympa, och jag typ sprang 6 varv jag kunde inte tro att jag hade sprungit så mycket! jag hade sprungit 1&ett halvt km. det var nästan inga tjejer med på gympan, bara 4. alla andra tjejer var typ sjuka eller inte var med på gympan. i torsdags vad det också en helt vanlig skoldag! förutom att vi hade lång lunch. vi cyklade hem till Sepideh för att äta. men dem typ hade inget. så vi taggade till mcd! sen så cyklade vi till ICA och köpte glass! sen så hade vi datorövning med Roger<3, vi hade inte hunit äta upp glassarna så vi fick ha med oss dem in! sen så sa Roger att han skulle få sparken, då blev vi galna. för att Roger får fan inte sluta!! så vi gick till rektorn och frågade varför och sånt! sen så var lektionen slut! sen så hade vi språkverksad. det var med Ingela! hon tog oss till ICA, för att vi hade "lektion" där enligt henne. hon typ pekade på grejer och vi fick typ säga vad allt hette på engelskaba.sen så fick vi sluta. efter skolan cyklade vi hem till mig. där åt vi. sen så gick hem till Sepideh, där duschade hon,mendans jag satt vid datorn.sen så gick jag hem. i fredags var vi lediga, för typ studiedag för lärarna. så dagen började med att jag vaknade upp.vaknade typ klockan 11:40. sen så typ smsade jag Sepideh. och vi bestämmde att vi skulle träffas och gå ner till mcd,som vanligt. så jag hoppade in i duschen och klädde på mig. sen så cyklade jag till Sepideh. när jag var frame så höll Sepideh på att fixa håret. så nu cyklade vi till mcd. när vi kom fram beställde vi som vanligt El maco chicken jr,mellan pommes &cheddar dip. så satte vi oss på våran gamla hedliga platser, efter vi hade ätit så bestämmde vi oss för att gå och köpa godis hos "agda gudis" fast så kom vi på att det var billigt godis på ICA och att "agda gudis" bara hade gamla godisar. så vi cyklade till ICA i heidenstamstorg, och köpte 1 kilo godis. efter att vi hade köpt cyklade vi ner till bellmanskolan för att sitta och äta godis där! när vi satte oss så såg vi Reswan och hans kusin komma. så dem kom och satte sig med oss, och vi typ bablade lite och hade skoj, sen så gick vi. vi skulle träffa Hassan. så först gick vi hem till mig, där bytte jag kläder, så att jag skulle bli twins med Sepideh. sen när vi var klara så gick vi till hassan. vi träffade han i kvarngärdetskolan. där satt vi på en bänk och snackade,skrattade och hade kul.sen så gick han. och vi hade inget att göra. så blev vi sugna på våran favortit alebalo(torkade körsbär) så vi tagga till siva torg och köpte. sen så träffade vi hassan igen. fast den här gången satt vi i vaksalaskolan. efter ett tag så gick vill tillbaka. sen typ vi gränby cyklade vi och skrek ut : I WANNA PUT MY FINERZ IN YOUR HARIR, och typ dog av garv. jag skjusade Sepideh, och hon typ hade förvandlats till en kanibal och "högg mig" med sina tänder. och försökte äta mig på midjan. haha asg det var skit kul, jag kunde inte ens cykla när hon höll på sådär! sen så skjusa Sepideh mig hem. sen så taggade hon hem. när kom hem, gick jag typ till toan och borsta tänderna,tvätta ansiktet,kroppsduschade. sen så satte jag på mig sköna kläder och kröp ner i sängen. i lördags var det skit kul också! dagen började med att jag vaknade runt 9. sen så messade jag Sepideh och undrade om vi skulle titta på Fanny när hon skulle uppträda i musikenshus, då sa hon ja! så vi beslöt oss för att gå dit! vi hade endå inget att göra.så vi gick dit. när vi var frame mötte vi upp Fanny, så vi chillade lite med henne, sen så gick vi till sivia torget och köpte alebalo. sen så började det typ regna. så Sepidehs mamma hämtade oss! fast först köpte Sepidehs mamma lite grejer i sivia torget innan vi tagga, sen så åkte vi hem till Sepideh, på vägen fick vi mc drive, mm det var skit gott! när vi kom hem satte vi oss vid hennes dator och typ åt! sen så blev vädret lite bättre. så vi taggade ut till hassan! sen kom vi hem till Sepideh. vi åt &satt vid datorn, sen så hämtade Sepideh en skit illaluktande rökelse som jag mådde illa av ! ahha och hon vägrade att släcka den haha! sen så åkte jag hem ! det typ regna as mycket. sen var jag hemma! och nu sitter jag här! det ska räknas som imorgon men det är idag ! haha för att klockan är över 24:00 den är 00:50 snart 1. och snart ska jag lägga mig, men inte ännu. imorgon är det en helt ny dag! jag vet inte vad jag kommer hitta på imorgon:) det får vi se imorgon! på måndag är det österängen som gäller! hah as tråkigt men ändå, jag hoppas bara inte det spöregnar då. nu ska jag göra annat, Puss hej§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0