19 maj

image8

Igår var det lite svårt att somna. jag satt vid datorn lite, kollade på andra avenyn på svt. snart är andra avenyn slut :( ba två avsnitt kvar. det är typ slutsäsongen :/. nu är vi uppe i 103,104 &105 kommer på söndag. då ska dem släppa dubbelavsnitt. sen är det slut! men aja. när jag typ hade kollat klart och var klar för att gå och lägga mig, så låg Evin i min säng. hon hade somnat, så det var lite taskigt att väcka henne. men jag tog min kittykudde. täcket hade hon på sig. så jag lämnade henne ifred i mitt rum, och gick till hennes rum istället. och jag trivdes ABSOLUT inte på hennes stora säng, jag visste inte ens vilket håll jag skulle lägga mig åt. klockan var typ 24:00. jag somnade kanseke i en halvtimme, sen så vaknade jag av att min fot klia som fan, så jag typ satte mig upp och börja klia sönder foten. sen så kom jag på att det var ett sår som jag kliat upp. det var blod typ på hela foten och det sved som fan! så jag gick upp,till toan och tvätta rent såret. sen så gick jag och la mig igen. men det gick inte. den här gången var det min kudde som var oskön. det var inte överhuvudtaget skönt att sova där! men på något sätt somnade jag iaf. jag vaknade runt 7. idag vaknade jag faktiskt sent, men vi skulle ändå gå till österängen åk 7 och 9, och vi skulle vara där klockan 9, så det var lugnt! när jag vaknade gick jag direkt in i duschen för att kroppsduscha,borsta tänderna &tvätta ansiktet. när jag kom ut klädde jag på mig! sen så åt jag bara en macka. när jag var klar så kom Sepideh då var klockan typ 8:15. så gav vi oss av! vi skulle ändå gå förbi gränbyskolan.. så vi passade på att skjutsa Evin! när vi gjort det, så cyklade vi vidare. vi kom typ lite fel. sen blev det rätt! när vi var frame satte vi oss ner! sen började dagen. vi skulle vara där till klockan 12. sen så skulle vi ner till skolan för att äta lunch sen så skulle vi spela brännboll. det var lite tråkigt på österängen, jag var nog mest trött tror jag. där hände inte så mycket,eller inget roligt! när vi kom till skolan så var det typ kycklinggryta! det var ganska gott! sen efter att vi hade ätit så gick vi till gräsplanen för att spela brännboll. det var as tråkigt. jag och Sepideh hade gett upp, hahah vi hade skit kul, vi "piskade" simon och var skit jobbiga mot killarna. sen så satte vi på oss vitt babykrämgrej för läpparna. vi hade skit mycket på läpparna, speciellt jag, haha jag hade överdrivet mycket. sen så gick vi fram till alla och låtsades svimma, HAAHA det var skit kul, det var en lärare som typ trodde... vi spelade skit länge. igentligen skulle vi sluta 13:10 typ men vi fick sluta 15:00 fast igentligen skulle vi sluta 16:00 men vi fick sluta tidigare p.g.a att det börja spöregna! vilket var skit äckligt! så vi satte oss i skolan och typ skrattade as mycket, vi gjorde *bengoli, hashish* grejer. sen så gick vi till Fozi i ftg för att fråga om liseberg. och vi fick lappar att fylla i, vi ska på liseberg 31/5, YIPPII =D. vi ska åka klockan 06 :S vi ska typ möta dem i h-stamtorg. själva bussresan kommer va 5 timmar :| orka..vi är framme i liseberg ungefär klockan: 11. och vi åker därifrån klockan 23:00 vi är typ i uppsala klockan 03 :S. jag kommer typ somna i bussen... haha. nu ska jag sova eller något, har skit tråkigt. och imorgon är det So(religion) prov :|,HJÄÄLP!!, jag har typ inte pluggat någonting! aja hejdåå姧


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0