21maj

idag vaknade jag runt 5, fast jag somnade om, så jag låg i sängen tills klockan tickade 7:15, då var det dags att kliva upp. så jag gjordet det! jag gick direkt in i duschen som jag alltid gör, sen så åt jag typ en macka.. sen satte jag på mig mina kläder, och idag hade vi gympa. så jag var tvungen att packa lite, innan jag gick ut.. nu var jag klar med allt så jag gick ut (till cykeln). sen så mötte jag Sepideh vid rondellen, och vi cyklade till skolan. idag började vi faktiskt med teknik. det är rätt kul med teknik, fast mest spännande.. vi skulle få testa våran broar som vi hade byggt. jag byggde en Hello kitty bro, haha. den typ höll 3kg.. det var inte bra ! men ändå. kitty bron kom 3a som nästan alla andra kom. Anderas,Max &Mathias bro höll 11kg, och dem vann! sen så hade vi gympa. det var ganska  trist och tråkigt. och Daniel var typ cp :S jag tog friseen då tog han också tag i den och sa att det var han som skulle kasta .. sen så typ vägrade jag ge honom frisbeen, då "råkade" han riva mig. då blev jag skit psykad på honom, och tyckte att han var as stööriig.. sen så fortsatte spelet.. sen så körde vi typ med konstiga innebandy klubbor, då sköt jag och Sepideh sand på honom. han typ börja jaga oss med klubban.. hhah sen så hade vi bild. det var skit roligt:) vi håller på att måla. eller först så ska man typ rita träd sen måla med målarfärg. sen så var det lunch. sen så hade vi matte. första kvarten var skit tråkig. sen så kom Enjiik(robbin) in. så sa jag någt så kom han och satte sig rätt nära oss, och vi hade skit roligt hahahahah, "citron". sen fick vi sluta. så vi gick till Fozi för att lämna pengar till liseberg. det fattades 20:- jag hade tappat de någonstans utan att ha lagt märke till det. men aja, sen så var vi i kg. sen gick jag hem, nu sitter jag här. vet inte vad jag ska göra.. men ska iaf gå bort ifrån datorn. PUSSS <33


På fredag är det hollysfest.

på Lördag ska Jag,Sepideh,Maria &Fanny ha dunder. vi ska sovaöver hos Maria :D

31maj ska vi på liseberg :D
                                                                                                                   image11
jag och Sepideh för några år sedan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0