28/5 -08

idag vaknade jag runt 6-7. jag sträckte på mig lite, sen så gick jag direkt till duschen och fixade allt där (borsta tänderna &tvätta ansiktet). när jag kom ut gick jag till mitt rum och satte på mig kläder. efter det så gick jag till köket och drack lite appelsin jos och åt en macka. sen så gick jag..

idag hade vi gympa men jag orkade inte vara med + att jag hade skit ont i midjan. Sepideh var inte heller med.så låg och solade därborta vid gympa dörren. efter ett tag blev det för varmt så vi skulle gå in. när vi var på väg in så satt Zino och Granit på en bänk där ute. så vi chillade där lite. sen så gick Zino, då var det bara Granit och vi. så vi satt där och snackade och hade skit kul. pratade gamla minnen och så.. sen så fick Granit en tanke, det var att gå till Fredrikabremerskolan för att "hälsa" på Katriina(granits kvinna) AHAHHA. och vi bangade såklart inte!! på vägen dit sjöng vi typ "shoorii shoorii" låten och visade hur han skulle klämma på hennes bröst ahahhah. när vi var frame gick vi till henne. där stog hon bara . och vi såklart dog av garv. och Granit skämdes som fan. det var inte som vi hade "planerat". sen så sa vi till Katriina - Oh ska du inte ge Granit en kram?

hon ba börjar krama honom. och nu dooooog vi verkligen av garv. hah. sen gick vi tillbaka till skolan, då började vi med Bild.sen så hade vi lunch. sen matte. sen fick vi gå hem. men vi gick inte hem. det dära dagiset som dem bygger om var det vattengrejser där, så vi hoppade över och sprang igenom grejsimoiserna. vi blev as blöta, haha sen kom vår son(jonte) och kalle junior. dem kom också över och sprang igenom. sen så tog dem slangarna och typ blötte ner oss var vi redan var. sen så gick vi och träffade hassan, sen så sminkade vi honom med foundation och mascara. haha vi lurade honom, och sa att vi hade smink borttagning, vilket vi inte hade. sen så kom han in i våran skola och tvättade bort sminket. medans gick jag och Sepideh till Zino. vi satt där på en bänk vid atendo. sen kom Emil ut. han var skit rolig. sen så följde vi med honom en bit.. vi stannade ungefär vid raoanduz och snackade ett tag. sen kom Sofi. sen så gick dem. och vi gick. vi såg holly vid skolan och var med henne ett tag. sen så gick vi hem :/, idag är det hennes sista dag i uppsala :/.

när jag kom hem så åt,duschade,satte på mig sköna/varma kläder. aa sen han har inte gjort så mycket. men aja. nu ska jag gåå :). jag ska träffa Sepideh klockan 2, vi ska träffa Holly :/§. för att säga hejjdå. just nu är klockan bara 22:48


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0