31 MAJ

jag har typ inte sovit någonting. jag sov ca 22igår. jag vaknade av att det ringde på min mobil, och det var Samir. klockan var 2 då. så vi bestämde oss för att träffas, hade ändå inget för mig,så :) då klev jag upp ur min varma säng. satte på mig kläder,borsta tänderna &tvättade ansiktet. sen så kom han! vi åkte till något ställe (minns inte namnet). där satt vi en stund och typ snackade och de.. efter en timme så lämnade han hem mig.. har precis kommit. klockan är nu 3:10. idag ska jag åka till Liseberg :).. så var ändå tvungen att vakna tidigt, kanske inte så tidigt men ändå..hade igentligen tänkt att vakna 4. för att hinna fixa mig och allt. bussen kommer komma klockan 6. det jag mest inte kommer orka med är ... bussresan dit, 6 timmar.jag tror nog att jag kommer somna. tanken på att jag knappt sovit något. men aja, nu ska jag göra annat. pusspuss bloggar senare

image17

Kommentarer
Postat av: Etchi

åh vad roligt jag vill oxå åka till Liseberg!

2008-05-31 @ 10:21:35
URL: http://etchi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0