Dunder dag 24/5-08

image12

idag skulle vi sova hos Maria. så jag vaknade runt 10.så jag kroppsduschade, sminkade mig och allt. innan jag skulle gå, kom Mamma hem med min byrå som jag skulle få. fast den låg i ett paket. men jag hann inte öppna/se på när dem skulle bygga upp den. så jag gick. hade inte tid. för att klockan 3 skulle vi möta dem på stan.

jag mötte Sepideh typ halv 3 sen fick vi sjuss till stan. när vi var frame så satt Maria &Fanny och åt på burger king. vi skulle mötas vid s.t bibloteket igentligen.

men nu satt dem och åt, så det gick inte. vi fick gå dit istället.vi åt också. när vi ätit klart, var vi ute en stund, sen så skulle vi gå hem till Maria för att sätta upp tältet vi skulle sova i. efter ett tag gick vi hem till Maria. då var klockan ugf 20:00. så vi satte upp tältet åt chikenbits och gick ut igen. vi gick till ICA och köppte skit mycket. sen så satte vi oss på "cp gungan" där hade vi skit kul. sen så skulle vi fortsätta våran "uppsalavandring" som vi kom på hahah, fast vi cyklade. så nu var vi på väg till Heidenstamtorg. där såg vi ett par killar, vi gick fram och frågade om vi fick smaka, då pekade han på kuken och sa vill ni smaka, vi ba -neejjj. de andra. (mars) han ba -nej det får ni inte, så vi blev galna och rånade deras grejer haha. sen så ställde han sig upp och skrek - OM NI INTE GÅÅR HÄRIIFRÅN TÄNKER JAG RIN ... då fattade vi exakt vad han menade haha. så vi sprang därifrån. vi gick till Bellmanskolan. vi satte oss där. Julia,Holly,Haidi,Simon,Elvan och några andra var också där. vi hade skit kul ahah! sen så tog vi en ** av några killar. och slängde runt den, den blev helt förstörd hahah! då fick dem damp och typ sprang iväg med våran kasse, allt var där i. vi sprang efter dem, men vi fick tyvärr inte tag på dem.. sen efter ett tag kom dem tillbaka med kassen för att Fannys solglasögon låg där.. men påsen var tom! jävla horungar!! sen så spenderade vi typ tiden där. när klockan typ var 23:45 var vi på väg till Maria. på vägen dit var det skit många brandbilar som ´körde imot fyrishov. undra vad som hade hänt. aja när vi komit halvvägs så ville Maria och Fanny ta vägen igenom Mördarskogen :| men vi tillät dem inte ! så vi tog den långa vägen isället. det var skit kul på vägen hem.. när vi kom fram gick vi in. sen typ satte vi oss en stund inne. sen så typ tvättade jag bort mitt smink. sen skulle vi in i tältet som låg på deras tomt. vi tog med oss godiset. sen låg vi där och snackade,skrattade som fan. men det var as kallt. vi hade bara ett täke och två filtar. och 4 pers låg i tvåmanstält ahhah. men Jennifer kom också in. då blev det 5 pers hahah .de var skit roligt. sen blev klockan ungf 4. helt plötsligt slocknade vi bara. Fanny låg längst ut. jag och Maria imitten, Sepideh längst ditåt. och Jennifer hälften på mig och hälften på Maria. hah. vi sov ett ganska långt tag. fast alla typ vaknade av att det var skit kallt. hel plötsligt ställer sig Jennifer upp och går in! haha. och hon tog täcket :O vi hade bara filtarna kvar ! när vi vaknde upp satt vi och åt chips och drack sockerdricka. efter det gick vi in och gjorde massa grejer. sen så gick Fanny hem. efter 20 min gick vi också. när jag kom hem sprang jag in i mitt rum för att se byrån :D dem var skit fin. så jag städade lite också. och jag hittade mina kitty grejer :D blev as lyckig. fan vad jag älskar hello kitty, har typ allt av henne.. massor med hårband,hårspännen,toffsar,bäddset,tröjor,trosor,burkar,ägg,klubba,godisar,mobil,klistermärken,tuggummi,papper,penna osv... aja nu ska jag sooova eller något PUSSS HEEJJ!


PS: vi gjorde lite hemliga grejer också, som jag tyvärr inte kan skriva ner.




image15image13image16


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0