har inte bloggat på länge..

Hejhej :) har inte bloggat på ett tag nu p.g.a att jag haft mycket att göra på siståne. men aaja .. den 26 april var jag Sepideh &Evin i stockholm och shoppade.jag köppte : 96jeans,supernantröja,parfym,shorts, kittylinne,hårband,armband och små grejer. mitt på dagen börjde det regna i stockholm, mendans det var soligt i uppsala! det var lite tråkigt.. men så sprang vi in på närmsta affären och köpte ett paraply ivar hah. jag köpte en röd. innan vi skulle åka hem så satte vi oss på mc donald's och åt.sen så åkte vi tåg. när vi satt i tåget var det lite tråkigt. så jag och sepideh Satte på oss shortsen och supermantröjorna. AHHAA sen kom det en gammal man som var skit läskig han hade typ druckit. jag Och Sepideh spang till toan, haha vi lämnade kvar Evin. haha. så så ba kommer han fram till henne och säger "får jag tigga en tia"hahah fan va vi dog av garv. sen så Evin att han hette "Shemshoma" hahah vi dog av garv. sen var vi framme. vi på vägen hem så snackade vi med allt och alla, det var skit roligt. sen på vägen ser vi en skit gullig chines kille. han hade typ pizza i hande. så vi baa - ohh, geee oss pizza. asså vi drev bara! sen så stannar han upp och säger okej kom! sen så går vi fram sen han tänkte ge oss cola också. vi baa - neejj,tack. det var liksom taskigt att ta han hade fan gett oss pizza bit ivar. sen vi baa - TAACKK I LOVE YOU. han ba - vad gör ni ikväll. haha men vi gick bara därifrån.sen så gick vi typ hem. den 29 april då var det den hära eleverna mot lärarna. gissa vilka som vann? joo LÄRARNA :). mendans matchen pågick gick Jag,Zino,Sepideh,Banaz &Pegah till willys.. vi köppte "reggae" glassar. haha när vi var tillbaka, satte vi oss i gräset och åt upp glassarna. och så höll tivolit på att byggas. det var skit läskiga polskamän. aja sen var det slut. så vi gick hem. 30april fyllde jag år :). det var rättkul. roligt iaf att bli äldre. Jag fick lite grejer.. sen så gick Jag och Sepideh på tivolit. det var roligt faktiskt.sen senare på kvällen promenerade jag,Evin &Sepideh till mac donald's.påvägen dit såg vi någon man som viskade "snygga tjejer snygga tjejer" och kollade på oss .. haha , sen så typ frågade han om han fick ta bild på oss, och det fick han .. först tog han bild på mig,Evin &Sepideh sen frågade han om bara jag &Sepideh kunde stå bredvid varandra så han kunde ta bild på bara oss eftersom att vi var tvillingar. aja då gjorde han det. sen så gick vi vidare. nu var vi frame. där åt vi.. sen gick var och en hem. den 1maj var det pappas dag! han fyllde nämligen år! var hemma ett tag. sen så gick Jag &Sepideh till tivolit. där snackade vi "polska" haha några ord som jag lärt mig av pappa. de var skit snälla och allting. den ena polsken kunde inte svenska. så han ba kom till min barak klockan 22. han typ stog där och gjorde charader. men vi gick aldrig dit. men så ser man på att det var 2 tjejer som gått dit och att han typ lutat dem och samlat alla sina polskamän runt om dem. den försötke våldta dem men dem kom undan! 2,3,4 maj var vi också där. fast sista dagen så jagade de dära två polskamännen oss.det var as läskigt. orka berätta... idag är det tisdag och tisdagen har vart lång. och idag hade jag och Sepideh som uppgift att läsa upp nyheterna om veckan. först var det lite pinsamt att bara stå där frame och att alla ba stirra mot oss! men sen blev det bättre. sen när vi typ hade 4 artiklar kvar så började vi DÖÖÖÖÖ av garv mitt framför alla. ahahh jag kunde bara inte sluta skratta. haha först så började jag garva åt att Sepideh sa "gusk" hahaha och det påminner mig om **** hah Sepideh du vet vad.. sen så började jag garva åt (moalam) ahahh kunde verkligen inte stå still då. haha så vi skapp. men Göran sa att det var jätte bra. haha men han typ skattade själv när vi började asgarva. efter 3 timmars långa passet hade vi musik. sen så gick jag hem och Sepideh hem. sen så träffades vi. och så satte vi oss på mac donald's och åt. sen så köpte vi godis. sen gick jag hem. och nu sitter jag här. Puss bloggar senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0