lite om mig.

                                            
Jag:                                                                                              

Är singel: Ja.
Saknar någon just nu: ja,
Är rädd för att bli övergiven: ibland.
Svär ofta: jada..
Sjunger i duschen: haha ja,ibland
Är en morgonperson: beror på dagen
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: haha nää..
Är kär i kärleken: jada
Skrattar åt mina egna skämt: haha ja ibland!
Vill ha barn: NU =O?
Skulle göra plastikoperation: nej.

Har du:
Glasögon/linser: nej
Piercingar:ja, naveln,näsan just nu.,har haft i läppen också,fast tagit ut den!
Jobb: skola.
För många vänner: vadå för många?
Rymt hemifrån: haha ja
Färgat håret: nej,vill ha min naturliga !
Bra självförtroende: Absolut inte
Sagt "jag älskar dig" till någon: ja.
Varit kär: jaa
Dumpat någon: njaa
Gjort något olagligt: jaa da ....
Somnat i skolan: ja :'D under en film.
Brutit ett ben? nej
Tappat bort mig i min hemstad: förvirrad kanske .
Sett en fallande stjärna och önskat: nää
Varit otrogen i ett förhållande:aldrig
Smugit ut utan lov: ja, alltid!
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: beror på vart jag befinner mig eller vilken situation.
En hemlighet som ingen vet: Jaada grovt...
Varit på en blind date: HAHA nej !
Sovit en hel dag: jaa,hah
Somnat gråtande: ja ganska ofta.

Brukar du:

Titta dej själv i spegeln:ja .
Ha ångest: JAA alltid,alltid.
Drömma mardrömmar: ibland,
Klä dig i svart: har väll hänt.
Hata folk: ja, falska...
Lita på folk: bara Sepideh, INGEN annan.

Sista personen som:

Sov i din säng: hah venne :)
Skrek på dig: minns inte..
Du fick sms från: Fanny



Vem ringde dig senast? :  Mamma
Vad har du för trosor på dig just nu? : Typ blåa hellokitty
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? : fanny, Hallåå<33:)
Kan du gå utan smink? :
jaada, det beror på vart jag ska!
Vad brukar folk få för intryck av dig? :  venne
Har någon slagit dig riktigt hårt? : njaa, mest på skoj!
Använder du parfym? : ibland
Vad kollar du på först hos en kille? : jag vet faktiskt inte,beror på vem det är.
Vad är klockan? : 01:03
Vilken färg har din mobil? : rosa
Vad ska du göra nu? : typ sova
Är du social? : jada
Känner du att du orkar med en fråga till? : jo men visst !
Vad tänker du när du vaknar? : fuck vet jag
                                                                                                                                                                           image7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0