fuck allt..

ångest i bröstet tynger ner hårt. jag vill vara lycklig, jag vill känna känslan att få vara lycklig.jag vet inte om jag ska ge upp mitt hopp, jag tror inte jag orkar stå på bara mina ben.
det gör så ont att tänka efter, men vad kan jag göra åt smärtan? saker flyger hit och dit i mitt huvud
jag vet inte ens vad jag ska ta mig till längre, allt känns så svårt. ingen förstår mig, om det bara var någon som förstod. mitt liv är längre inte värt, det känns som om jag har förlorat allt, varför ska allt kännas så fel?
livet är ingen lättsam lek fast man bara tror det. jag pallar inte ens leva.

Kommentarer
Postat av: Josefine Jooosssseee ;D

jag finns ju för dig mitt lilla hjärte gull <3



älskar dig peri <3

2009-04-05 @ 15:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0