inte haft tid!

ÅHH PSYKANDE JAG BLIR PÅ MIG SJÄLV HADE SKRIVIT SKIT MYCKET MEN RÅKA TRYCKA PÅ NÅGOT SÅ FÖRSVANN TEXTEN :( faaaaaaan.ska försöka skriva igen


Lördag

idag vaknade jag upp vid 7 tiden, pallade inte gå och lägga mig igen så jag satte mig vid datorn istället. smsade Sepideh runt 10.11 det var då hon vaknade. hon gick ut med Hassan en stund, men det blev aldrig bara en stund det blev 3 timmar hahah! jag mötte henne på ishallsbron, sen så promenerade vi till mig.vi hade egentligen planer på att gå på SBN fast Sepideh tyckte inte det var någon ide för att hon trodde inte att vi skulle komma in,sen så smsade Midia mig och jag ringde upp,hon sa att vi skulle gå på SBN och att Granit sålde Biljetter, sen så berättade jag för Sepideh vad jag och Mida hade snackat om, men sepideh ville inte gå, hon tyckte inte att det var någon ide. men till sist lyckade jag övertala henne. jag packade och sen så stack vi till Sepideh, klockan var typ 17-18, på på vägen dit plingade vi på Banaz en snabbis för att hämta gymnasie katalogen och för att att säga till henne med om SBN, men hon visste inte om hon kunde komma eftersom hon skulle få gäster, men till sist så sa hon ja att hon kunde komma. så vi gick till Sepideh, vi satte igång att platta håret sen sa Granit att vi hade 15 min på oss att köpa biljetterna men jag hade inga pengar på mig, hade bara mammas bank kort. vi satte på oss äckliga kläder och satte igång att springa till heidenstamstorg, det tog bara 4 min dit, vägen tillbaka gick vi. vi skulle hämta Sepidehs pengar hem ifrån.hennes mamma var inte hemma, hon var på en promenad med hunden, vi fick panik, så vi tog pengar hit och dit ifrån, sen så sprang vi till dammen, där stod han och fick biljetterna, sen kom Banaz också för att köpa en biljett, Shaida fick vara utan Granit hade inga fler. men Shaida skulle köpa där istället. men jag och Sepideh sprang tillbaka igen för att sminka oss och allt, vi hade det skit skit sterssigt, verkligen! alla bomba mig mig sms och ringde, det var skit psykande. sen när vi nästan var klara kom Banaz och Shaida, vi gick tillsammans till bussen, Midia satt redan där! sen så klev vi på bussen, vi tog buss 110, vi gick av nästan vid Fyrishov, sen så promenerade vi sista biten, vi ställde oss i kön, vi fick stå i kö i fucking 1timme typ, när vi började släppas in dunkade mitt hjärta som fan, tänk om vi inte skulle få komma in? tänk om, vi försökte hitta på årtal och jag vet inte vad, nu var det dags, först fick vi lämna in biljetterna sen så skulle vi ställa oss i en kö för att visa leg och allt. då dunkade mitt hjärta ännu mer, nu var det våran tur jag stod först av Banaz och dem, sen så frågade han efter leg, jag ba jag har inte med mig den, sen han ba a men hur ska jag veta att du går i gymnasie och de.. jag tänkte och tänkte sen så kom jag på katalogen, jag lät säker jag ba a men jag har en gammal katalog med mig, går det bra? han ba a, jag blev lite lättad men samtidigt var jag så jävla nervös, men visade inte det, så pekade jag på en tjej som typ liknade mig, han ba Välkommen in, jag steg in och kände mig helt varm! jag var inne:D! trodde inte det! sen så var det Midias tur att visa vart hon va, hon pekade också på en tjej, samma med Sepideh, Banaz och Shaida fick lite problem, haha dem som sa att det inte var något för oss att visa katlogen, men a, så dem ringde deras "föräldrar" dem var nästan på väg att tas tillbaka! det var verkligen nära ögat! sen så kom dem också in, Moa med. ställde oss i kön för att hänga av oss jackorna och de, sen så gick vi till dans golvet för att dansa lite, senare kom binta också, det var då typ skummet började! det var skit kul! tog av mig nästan allt haha ! vi var där länge, när klockan var typ 2 kom Hawnas och hämtade oss, vi var helt skummiga! asså jag var hungrig men inte så att hungern störde oss, jag hade skit kul så.. jag gick av vid Sepideh, jag orkade inte gå hem, klockan var 2 jag frös och var helt blöt! jag och Sepideh hoppade in i duchen, sen så klädde vi på oss och satte igång att äta, vi skrattade skit mycket åt "kööööör, köööör" hahaha ! pallar inte berätta historian. men a sen så la vi oss direkt efter! när jag vaknade kände jag mig skit äcklig, vi åt frukost sen så mötte vi banaz, vi satt med henne typ en halvtimme sen så stack jag hem, och nu är jag hemma, ska duscha snart,ärligt talat så var det den bästa dagen:D! vi hade skit skit kul, men nu ska jag dra, puss på er.

söndag
 va ute en stund sen så har jag bara varit hemma, har kollat på Andra Avenyn och så...

    




1.skummet ifrån lördags
2.räddningen






Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA, OOOOH VAD SEXIG JAG ÄR<3

2008-10-14 @ 22:31:33
URL: http://miidia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0