Onsdag

nu får nu verkligen ursäkta att jag inte har hunnit/pallat blogga. bloggade sist i lördags, nu har det gått 4 dagar. tänker inte skriva vad jag har gjort och så för det pallar jag inte! men har gjort ganska mycket faktiskt. men idag var det en helt vanlig skoldag, efter skolan ville jag skynda mig hem för att göra någon äppelsmul paj eller vad det nu var Sepideh hade fått göra på Hk. jag tog receptet och stack hem. när jag kom hem började jag skriva upp vad jag behövde till pajen och de sen så skulle mamma få handla det åt mig. när jag satt och skrev så ringde min mobil (dolt) jag svarade
-halåå?
-heej peri hur mår du?
-vaa vem är det? *hör att det är roni men är osäker*
-Det är Roni
-VAAA nejjj är det:O:O
-kom ner jag är utanför dig.
jag lägger på och springer ner för trappan, jag ser Roni stå framför mig, jag trodde inte mina ögon jag svär :O, så jag hoppade på honom och kramade honom länge, sen så kom min mamma ner och krama honom och allt, sen så gick vi upp till mig. asså det var så otroligt! han fick egentligen inte komma av soc/polisen fast han kom endå. efter typ 5 min kom Evin också, vi satt och snackade med Roni sen så ringde någon så han var tvungen att åka någonstans :( jag ville att han skulle stanna längre:/ fast det fick han inte,men jag blev ändå glad inom mig av att han bara satt där en stund. att han ens kom!! sen så följde vi med honom till Willys, det var någon som kom för att hämta honom där, vi sa hejdåå och allt, ville inte släppa taget om honom! han får inte ens bo kvar i UPPSALA??! men men han ska flytta till **** vill tyvärr inte nämna stället.. men aa sen så var han bara borta, det kändes så tomt igen, det kändes som om det fattades något. när jag kom hem var jag skit ledsen, visste inte vad jag skulle göra, satt och tänkte lite. sen så har jag varit ute en stund, tagit lite "frisk luft". men åååhh jag vill att Roni ska bo här!:(. det känns som om mitt liv är över jag svär på min mamma. men nu ska jag duscha, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0