Onsdag

idag orkade jag inte ens gå upp, plus att jag ville sova mera det var skit kallt under täcket jag frös som fan! men till sist gick jag upp då var klockan 7.30,8.00 skulle jag sätta igång att promenera. jag stressade inte som jag brukar göra jag bara tog det lugnt, hann göra mycket som t.ex: kropp duscha,borsta tänderna,tvätta ansiktet, klä på mig m.m det enda jag inte hann med var att äta, men tog 3 plommon med mig som jag åt på vägen. när jag kom till skolan började allt.. det var faktiskt en helt vanlig skol dag, förutom på gympan, Rashwan råkade kasta en boll rakt i ansiktet på mig och jag fick flipp, och sa en massa taskiga ord:( fett fittigt av mig jag vet! men det gjorde skit ont, mitt nässmycke åkte in i min näsa och så fick jag skit ont i ögat också. jag pallade inte vara med på gympan så jag var inte med resten av lektionen, efter skolan så väntade Banaz på oss, det regnade som fan! fulaste piss vädret jag svär! men a vi gick till Ica och köpte fika, sen så satte vi oss under ett tak och hade hur mysigt som helst, någon gång vid halv 5 började vi röra oss hemåt. sen dess har jag vart hemma, har bla ätit,duschat,snackat i telefon,umgåtts med familjen mm. puss


Kommentarer
Postat av: Manda

Aj va ont att få en boll i ansiktet ;/ <3

2008-10-01 @ 21:32:19
URL: http://ammaandaa.blogg.se/
Postat av: Midia

Haha älskliiing <3

jag fick också en boll i ansiktet men då börja jag blöda näsblod !

2008-10-01 @ 23:09:53
URL: http://miidia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0