Torsdag/oförglömlig dag

idag hade jag skit skit brottom till ett ställe, var där typ halva skoldagen, det var hemskt men spännande, vill inte tala om vart jag va och så men a, kom tillbaka senare till skolan, typ vid 12 tiden, hann va med typ på två lektioner, efter skolan satte vi oss en stund vid heidenstam sen så började vi gå emot Nyby Gård, skulle hämta ett par polkagrisar ifrån Binta. senare så satt vi med Binta och några andra, gick hem typ vid 19,20 tiden. sen dess har jag bara vart hemma och a bara slappat faktiskt. imorgon är det fredag vilket innebär daaaaaaans :)! men nu ska jag dra, puss.

här bröts tystnaden...

Kommentarer
Postat av: Binta

Bra att du längtar till dansen, länka till young vibez sida fårn din sida, kraam!! :D

2008-10-02 @ 22:00:53
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0